Ook aan de 18"........

Gestart door Wibren, 02-04-2008 17:13:15

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Heel netjes en zou zeker niet kleiner zijn gegaan als 18" ... Die auto vraagt gewoon om die maat.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

innocenti

Erg mooi
Wat voor een bandenmaar heb je gemonteerd?

Cableguy

Komen me erg bekend voor die velgen... ;)

Staat 'm erg mooi Wibren! Ruimte in de wielkassen (ook achter) lijkt goed toch ?

Turbo-Geek

Het is natuurlijk al vaker gedaan en absoluut niet origineel meer maar het recept blijft gewoon goed.
Ik vind een 5 spaak gewoon mooi staan bij dit soort Volvo's en alhoewel we het vaak zien blijft het gaaf staan.

Zelfde als bij vrouwen vervelen de 3 B's nooit (Blond, Borsten, Billen), het blijft gewoon mooi alhoewel het recept al jaren bestaat ;)

Wibren

Citaat van: innocenti op 02-04-2008 20:24:03
Erg mooi
Wat voor een bandenmaar heb je gemonteerd?

Bandenmaat is 225/40/18  :)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Wibren

Citaat van: Turbo-Geek op 02-04-2008 20:28:18
Het is natuurlijk al vaker gedaan en absoluut niet origineel meer maar het recept blijft gewoon goed.

Helemaal mee eens  :eusa_clap: :eusa_clap:

Turbo-Geek

Ik heb het op meetings gezegt en blijf het zeggen:

De velgen zijn de 'Borsten' van je auto ... Ze kunnen haar maken of breken, simpel zat !

t5karel

Citaat van: Turbo-Geek op 02-04-2008 20:42:27
Ik heb het op meetings gezegt en blijf het zeggen:

De velgen zijn de 'Borsten' van je auto ... Ze kunnen haar maken of breken, simpel zat !
Mijn vrouw overweegt een borstvergroting :eusa_shifty:.maar toch heeft ze nog veel meer andere kwaliteiten ;). ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

michiel

Ik ben het met al het voorgaande eens. 18" was een goed idee.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 02-04-2008 20:28:18
Ik vind een 5 spaak gewoon mooi staan bij dit soort Volvo's en alhoewel we het vaak zien blijft het gaaf staan.

Zelfde als bij vrouwen vervelen de 3 B's nooit (Blond, Borsten, Billen), het blijft gewoon mooi alhoewel het recept al jaren bestaat ;)

BBB, Blond, borsten en billen?? ???

Barry_C70

BBB, Boob1, Boob2 and Butt ;D

cas

netjes!  heb ze zelf in 17 inch. ziet er mooi uit, maar dat parkeren..... vermoeiend hoor. 1 tikje op de stoep en ik heb er een deuk in zitten en meteen onbalans....

ik zit te kijken naar een setje van nieuwere type volvo de "Otrera" ook in 17 inch maar minder gevoelig voor parkeren.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Thys

Ziet er goed uit Wibren! Had ze gister natuurlijk al eventjes gezien zonder banden, maar het is toch wel heel erg mooi geworden!

Rudi

Pegasus blijft de Murcielago onder de velgen...simpel zat 8) :eusa_drool:
Dr.Go-Fast...

Wibren

Citaat van: Rudi op 05-04-2008 23:16:04
Pegasus blijft de Murcielago onder de velgen...simpel zat 8) :eusa_drool:

Waarvan akte...... ;D