T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Wat raar, we hebben notabene laatst nieuwe batterijen gehaald  ???
Lampje blijven branden? Heb je startkabels?

En wegdoen dat ding? Volgens mij "nooit"  ;D

maruska

of bij de bananentros in wording ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Citaat van: ruubje op 29-03-2011 09:42:04
Had je geen lege accu gehad  ;D

De vraag is meer of ze heel was gebleven als trapgeit voor Ruben!  :P

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 28-03-2011 21:01:42
Steekt die doos niet erg ver uit aan de voorkant?

Ik wilde hetzelfde vragen. Volgens mij hoort-ie een stukje verder naar achteren. Vangt wel érg veel wind op deze manier.

Maar goed, het is een Volvo box, dus die gaat toch niet kapot  ;D

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Aannemers ook, hebben overal een tekening voor nodig...

:eusa_snooty:

;D

R o b

Heb even een kleine poetstip voor jullie. Er is een vrij nieuw middel op de markt sinds een jaar. Nog vrij onbekend maar begint haar sporen te verdienen.
Het heet Iron X en het verwijderd vuil die je zelfs met Dasty niet wegkrijgt. Het lost de zogenaamde vliegroest op.

Gisteravond eens twee zomervelgen behandelt die ik eigenlijk al schoongemaakt had en nog klaarstonden voor montage. Ik dacht, eens die Iron X uitproberen.
De velgen had ik al met Dasty ontvetter ed. flink gepoetst en daarna de buitenzijde een simpel Next techwax gegeven. Ze stonden al een paar dagen schoon in de garage dus.

Heb de Pegs er eens mee schoongemaakt na ze eerst met Dasty etc goed geboend te hebben. De velgen zijn inmiddels een paar jaartjes oud, en ook klaar om een keer opnieuw gespoten te worden.

Zo pakte ik de velg dus eugenlijk "schoon" uit de garage:

Iron X erop gespoten en in laten werken. Na een aantal minuten met een kwast de hoekjes extra ingewreven:

Hierna afgespoeld en heb hier helaas geen foto van. Maar duidelijk is te zien wat Iron X doet met de deels "onzichtbare" vervuiling.

Ook de andere velg ingespoten en daarna met kwast nog extra in alle hoekjes schoongemaakt. Hierna afgespoelt. En toen was het te donker om nog goede foto's te maken.
Ook hier ben ik redelijk verbaasd hoeveel vuil erafkomt.  :o

Voortaan ga ik ook de lak van de hele wagen hiermee schoonmaken als ik een paar uur tijd heb, hierna kleien en daarna dan de steps van Meguairs.

Kijk ook eens hier voor meer info: http://volvo40forum.nl/forum/viewtopic.php?p=135549#p135549

MarkoC70T5

Waar heb jij dat kunnen kopen.  Ik wacht al heel lang. Bij diverse webshops staan de leveringen allemaal na 30 april.
Het is echt geweldig spul en ruikt nog lekker ook  :eusa_whistle:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Taranis

Waar koop je zoiets inderdaad? Ik krijg de velgen van de XC niet meer schoon (eigen schuld, te lang gewacht), misschien hiermee maar eens proberen :eusa_think:

Laserblue

Over z'n nieuwe bestrating heen  :eusa_doh: ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarkoC70T5

Citaat van: Taranis op 08-04-2011 08:22:23
Waar koop je zoiets inderdaad? Ik krijg de velgen van de XC niet meer schoon (eigen schuld, te lang gewacht), misschien hiermee maar eens proberen :eusa_think:
bij zulke soort winkels http://www.carclean.nl/
Daar staat ik al in de wacht voor een paar flessen.
Going broke in style. 

R o b

Heb het bij www.wax-on.nl besteld.

1 fles kwam direct en de andere staat in nabestelling. De verschillende fora zorgen inmiddels voor een tekort aan dat spul haha!

Citaat van: MarkoC70T5 op 08-04-2011 08:16:57
Het is echt geweldig spul en ruikt nog lekker ook  :eusa_whistle:

Ik neem aan dat je dit ironisch bedoelt!? Je valt nog steeds achterover van de (eier)lucht ondanks dat het spul sinds kort vernieuwd is met wat bloemetjesgeur  :P. Maar goed, ken je smaak niet. Sommigen hier drinken ook lijnolie!  ;D

Citaat van: Laserblue op 08-04-2011 08:42:28
Over z'n nieuwe bestrating heen  :eusa_doh: ;D

Kom, kan niet altijd nieuw blijven!

MarkoC70T5

Citaat van: R o b op 08-04-2011 09:26:49

1 fles kwam direct en de andere staat in nabestelling. De verschillende fora zorgen inmiddels voor een tekort aan dat spul haha!

http://www.wax-on.nl/modules/sotewsadds/files/Header

Citaat van: MarkoC70T5 op 08-04-2011 08:16:57
Het is echt geweldig spul en ruikt nog lekker ook  :eusa_whistle:

Ik neem aan dat je dit ironisch bedoelt!? Je valt nog steeds achterover van de (eier)lucht ondanks dat het spul sinds kort vernieuwd is met wat bloemetjesgeur  :P. Maar goed, ken je smaak niet. Sommigen hier drinken ook lijnolie!  ;D

Citaat van: Laserblue op 08-04-2011 08:42:28
Over z'n nieuwe bestrating heen  :eusa_doh: ;D

Kom, kan niet altijd nieuw blijven!
Ja ik bedoelde dat ironisch.  echt een verschrikkelijk stront lucht  :eusa_shifty:
Going broke in style. 

Taranis

Citaat van: R o b op 08-04-2011 09:26:49

Super, dank je wel! Prijs valt ook nog wel mee :)

R o b

Voor jou als AWD-maat alles he!  ;D