lampje info display kapot

Gestart door marcelV70R, 07-08-2003 02:01:07

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

ok net terug uit spanje oleeeeee!!!!
airco weer kapot oleeeeee!!!!
en vanavond in het donker zag ik dat ook aan de rechterkant van het info display een lampje kapot was oleeeeeee!!!!
kan je die vervangen of gewoon een nieuwe(sloop) erin oleeeeeeeeeeee!!!!

micdee

uhmmmm snel auto verkopen een optie?? ;)?? Oleeeeeee

Maar voordat je op de sloop gelijk zo'n heel ding gat halen is het niet verstandig om even te kijken of alleen het lampje te vervangen valt....

Johann

Mijn broer had airco van zijn T-5R laten maken.
Dag later veel rook en de pomp kapot, oleeee!
Twee dagen daarna ophalen en eindelijk thuis was de airco ook op, oleeeee!
Morgen maar weer naar de dealer dan... >:(

Over die lampjes, je kunt ze wisselen.
Truukje, je hoeft niet het hele dash te slopen, haal de onderplaat bij de stuur kolom weg.
Ga in je meest sexy Kama Sutra houding onder het dash liggen en kijk langs de stuur kolom omhoog naar de dask klokken bak en voila! Daar zie je allemaal kleine groene draaiknopjes waar de lampjes achter zitten.
Nu alleen even gokken welke je moet hebben.
De reden van deze handeling i.p.v. het dash slopen?
Bij de laatste kun je dan beter gelijk alle lampjes vervangen want er is na montage altijd wel 1 kapot  ;D

Reitse

En voor de mensen langer dan 1 meter 80 :P ;)... dashboard er maar gewoon uitvissen en lampjes wisselen, zijn ze ook weer allemaal van gelijke sterkte.

PS. De lampjes die ik moest wisselen zaten ook nogal vast, waterpomptang was enige remedie....

denkweb

marcelV70R

ik denk dat ik maar even wacht tot het wat meer is afgekoeld buiten :-[
met zo'n standje in de auto krijg je het veel te warm maar ik ga het zeker een x proberen ;D
moet alleen mijn vrouw nog even zo gek krijgen!!!!! ;D