coen is ook nieuw

Gestart door vo2,5lvo, 08-04-2008 20:40:05

Vorige topic - Volgende topic

vo2,5lvo

ik had al een topic geplaatst met een vraag over m`n xenon verlichting.
en nu stel ik me dus even voor met een paar foto`s

ik ben dus coen en ben 20 jaar, enkele maanden  geleden m`n daewoo nexia verkocht die ik 2 jaar gereden heb.
hier lag een 1.5 16 klepper in, en zoals een jonge auto gek doet natuurlijk beedje aangepast.
o.a. verlaard, lichtmetaal in 15'' er onder raampjes geblindeert, ander uitlaatje en luchtfilter, voorspoiler en side skirts gemonteerd, swift kuipstoeltjes pasgemaakt, veerpootbrug voor pasgemaakt.
later ook nog een ander inlaatspruitstuk en grotere injectoren gemonteerd voor een beedje meer vermogen.
lag ophet laatst als een blok op de weg en in de bochten.

maargoed je wilt eens wat anders en komt na gekeken te hebben voor o.a. clio 16v, 205 gti bij een 850 terecht.

op internet een paar bekeken en kwam in de buurt een 92er bij een handelaar tegen.
hier lag de koppakking uit, en waren er meer kleine mankementen.
ook een grondige schoonmaakt was op zijn plaats.

dit leek me wel een mooi opknap project, dus na een stukje gereden te hebben en een beedje gehandelt met de besteman kon ik hem meenemen voor 500 euro ;D

op de sloop een anderblok geregelt en de ontbrekende/ defecte onderdelen bij elkaar gezocht.
heb ik op de zaak een weekje vrij genomen om hem eens rustig in orde te maken overdag.
( werk bij een auto bedrijf )

maargoed nu een paar foto`s hoe hij er nu bij staat.

het enigste wat ik tot nu toe verandert heb is de grille, en ik heb xenon ingebouwt.
de bedoeling is om er verder niet veel aan te doen, maar er kriebelt wel vanalles ;)
dus wie waat wat er gebeuren gaat ;D

Chris

Welkom hier en veel succes met je project! Leuk hoor!

En ook gelijk goed voorgesteld, met fotos ;)

Groeten,
Chris

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Thom V

Welkom op het forum en veel plezier met je project/850  ;)

vo2,5lvo

naja, project?? het meeste is als het goed is al gebeurt haha, spaar m`n geld lieven nog een jaartje op en koop dan een t5.
maar dat zien we dan wel weer :eusa_whistle:

WYD

Citaat van: vo2,5lvo op 08-04-2008 20:40:05
de bedoeling is om er verder niet veel aan te doen, maar er kriebelt wel vanalles ;)

Jaja, dat kennen we!
Dat zei ik ook bij elke auto die ik kocht, maar het persoonlijk maken van je auto blijft toch het leukste deel van de hobby! Als je eenmaal de smaak te pakken hebt.... :P
Wat voor motorblok komt er in de 850?
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

vo2,5lvo

Citaat van: WYD op 08-04-2008 20:59:09

Jaja, dat kennen we!
Dat zei ik ook bij elke auto die ik kocht, maar het persoonlijk maken van je auto blijft toch het leukste deel van de hobby! Als je eenmaal de smaak te pakken hebt.... :P
Wat voor motorblok komt er in de 850?

m`n nexia was ook niet de bedoeling om te verbouwen, maar heb er nooit spijt van gehad.
en stil zitten heb ik ook best moeite mee haha.
dit nu de 2,5 20klepper in met 170pk en 269### gelopen
deze blijft er ook inzitten

elianmars

Citaat van: WYD op 08-04-2008 20:59:09

Jaja, dat kennen we!

;D ;D Ik zeg niks..............

Welkom hier, Coen!

vo2,5lvo

Citaat van: dennis-d op 08-04-2008 21:43:23
welkom,
Goed dat je een auto van de schredder hebt gered :) ( dat gebeurt er meestal mee als ze er zo bij staan met lekke koppakking)

Er worden op die manier veel te veel auto's weg gegooid als er niet van dit soort mensen als jou zijn.

Leuke hobby,  en wie weet krijg jij je centen straks wel terug wat je er allemaal aan hebt uitgegeven.

achja, je bent 20, bent monteur/in opleiding, hebt de beschikking over een werkplaats met alle benodigde gereedschappen, en je hebt nog wat vrije dagen over.
en om nu in een golf of een astra te rijden is ook niks voor mij, daar rijd half nederland al in rond van mijn leeftijd.
nee doe mij maar een volvo, heeft ook nog eens een beedje meer uitstraling

dan is dit tog het mooiste wat je kunt doen, een kwaliteits wagen uit het stof halen en weer opknappen.
ik weet haast wel zeker dat ik hem nu weer met winst kan verkopen.

iedereen trouwens bedankt voor de leuk reacties

FGG

Welkom op 't Forum, Coen.

en zoals een jonge auto gek doet natuurlijk beedje aangepast. o.a. verlaard, lichtmetaal in 15'' er onder raampjes geblindeert, ander uitlaatje en luchtfilter, voorspoiler en side skirts gemonteerd, swift kuipstoeltjes pasgemaakt, veerpootbrug voor pasgemaakt.

:eusa_naughty:
Gaan we niet met de 850 doen, he?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rutger B

welkom op het forum en suc6 met de 850

vo2,5lvo

Citaat van: FGG op 09-04-2008 09:06:36

en zoals een jonge auto gek doet natuurlijk beedje aangepast. o.a. verlaard, lichtmetaal in 15'' er onder raampjes geblindeert, ander uitlaatje en luchtfilter, voorspoiler en side skirts gemonteerd, swift kuipstoeltjes pasgemaakt, veerpootbrug voor pasgemaakt.

FGG

gaat zeker niet gebeuren nee, hij is al mooi vanzich zelf.

MikeyQR

welkom op het forum, Coen

Citaat van: vo2,5lvo op 09-04-2008 19:07:01
Citaat van: FGG op 09-04-2008 09:06:36

FGG

gaat zeker niet gebeuren nee, hij is al mooi vanzich zelf.

mee eens   :eusa_clap:

Gr.
Mikeyqr