zonnedak in 850 zetten

Gestart door Antonio, 13-05-2008 13:06:36

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Olla!

Wilde bij Aram een zonnedakje scoren. Past niet, zeggen ze, vanwege de te kleine afstand tussen rolbeugel en voorgevormde zonneklep houders.

Zij verkopen Ellermeyer daken. Weet iemand misschien toch een adresje waar ze smallere daken hebben?? Ben er al een tijdje mee bezig.

Hoor graag!

Groets Antonio

UserID6342

Heeft Brezan / Velba en dat soort automaterialenzaken niets liggen dan ?

Gr. Dirk

)()()sT

Ik geloof dat he tniet aan te bevelen is in een 850, i.v.m. de kooiconstructie.
Of af-fabriek, of jammer dan even kort door de bocht.

Succes in ieder geval  8)

Antonio

velba, brezan ed hebben nix.

Ben nu bezig met webasto en hollandia. Moet toch wat te krijgen zijn. Gewoon een smal zonnedakje... waarbij de rolbeugel en zonneklepuitsparingen blijven zitten.

Laat van me horen als ik wat weet.

S. Brouwer

in mijn 850 zat een achteraf gemonteerd webasto dakraam, dus ze moeten er wel wat voor kunnen leveren.

Antonio

Correct!! Kom er net achter! Webasto levert een electrisch schui-/kanteldak a 519 euri.

Indien nodig vervangen ze de rolbeugel door een tuv goedgekeurd alternatief.

Erg leuk, maar ga ik niet meer in deze auto pompen. Idd, ijs op t hoofd en jammer dan.

thuur

Citaat van: Antonio op 15-05-2008 22:25:55
Erg leuk, maar ga ik niet meer in deze auto pompen. Idd, ijs op t hoofd en jammer dan.

:eusa_eh:

Gr ???

Antonio

No offence Thuur!

Ik heb nog zoveel te verspijkeren aan deze wagen aan achterstallig onderhoud
(met dank aan vorige eigenaar), dat fl 1200.- voor wat frisse lucht in een wagen van 16 jaar oud me net een brug te ver is.

Eerst maar eens de abs aan de praat, speling uit het stuur en stabi, nieuwe schokbrekers, etc

thuur

Citaat van: Antonio op 19-05-2008 21:41:50

No offence Thuur!

Ik heb nog zoveel te verspijkeren aan deze wagen aan achterstallig onderhoud
(met dank aan vorige eigenaar), dat fl 1200.- voor wat frisse lucht in een wagen van 16 jaar oud me net een brug te ver is.

Eerst maar eens de abs aan de praat, speling uit het stuur en stabi, nieuwe schokbrekers, etc

Ah zo. Je vorige post deed mij vermoeden dat je de auto weg ging doen of zo.

Gr ;)

Antonio

Geen zorg Thuur.  Enneh...neej, ik wil geen alfa...