s70 en Amazon Rutger B

Gestart door Rutger B, 17-04-2008 09:34:14

Vorige topic - Volgende topic

Rutger B

zo vandaag even sticker geplakt  ;D

de c70 doet het ook weer goed deze had luchtmassa meter stuk verklaartdus ook waarom hij na fouten wissen  zo beroerd liep tot dat het motor lampje weer ging branden en de auto in noodloop ging

elianmars

Zo, nu kun ook jij gespot worden!  :eusa_dance:

Rutger B

ja ben al druk aan het rondjes rijden maar ben nog niet gespot heb ook al pen en papier klaar liggen voor als ik een andere tegen kom  ;D

maar vandaag  de S op de mooi stand van 3 ton gezet  :evil:  hoop dat ik er nog vele tonnen meer kan op zetten  ;D

Rutger B

zo van de week en de weken er voor druk met de S bezig geweest

2x nieuwe voorbandje Pzero Nero  de ouden kwam wat canvas doorheen

een Brandend lambda lampje wat nog al eenig speurwerk vroeg  begonnen met een lambda sensor

daarna bekabeling doormeten  maar het bleek toch echt de computer te wezen die stuk was

heeft weer de nodige centjes gekost  maar verdiendt zich wel weer een beetje terug want hij is aardig zuiniger geworden

en rijd weer helemaal top ;D  :eusa_dance:

Rutger B

vandaag even naar appelscha geweest paar leuke kiekjes gemaakt

elianmars

Citaat van: Rutger B op 19-10-2008 13:52:27

Hmmmmm......... In welke accessoiresfolder kun je die vinden?  :eusa_think:

;D

Rutger B

ik zal kijken of ik een artikelnummer kan vinden voor je  :evil:  ;D

MichielMaas

Citaat van: Rutger B op 19-10-2008 19:35:17
ik zal kijken of ik een artikelnummer kan vinden voor je  :evil:  ;D
Is vaak op de achterkant te vinden, of onderkant....

Rutger B

Zo weer een nieuw project voor de S70 en weer een nieuwe uitdaging voor mij  ;D
Omdat ik van plan ben de auto nog lang niet weg te doen en ik het een beetje jammer vind dat er geen airco op zit.
Ga ik dit dus zelf opbouwen  :eusa_dance: .Om hopelijk voor de zomer koel te zitten
Handbediend airco systeem is geen probleem om om te bouwen.
Maar ik ga eerst kijken of ecc haalbaar is  ;D

Gisteren nadat SBV Het ecc kachelhuis en bekabeling en de aircopomp had langsgebracht gelijk naar de zaak gereden om alvast het een en ander te uitzoeken. Ik kom een heel end maar ik hou op de ecc regeleenheid een lege stekker over dus moet eerst uitzoeken wat daar op komt
Ga het gewoon stukje bij beetje inbouwen en als eerste het dashboard gedeelte

daytonawim

Artikel nummer is zeker moeilijk te vinden  ;D ;D ;D ;D

Maar die kar van jou ziet er strak uit hoor  :eusa_clap: :eusa_clap:

Rutger B

Ja heb goed gezocht maar kon het niet vinden  :evil:  ;D
Ja buiten om ben ik ook zeer tevreden over. Nu gaan we kijken of we de binnen kant nog wat opwarderen kunnen  :eusa_dance:

daytonawim

Ebay goed in de gaten houden.

Ik heb 2  hele mooie C70 stoelen in onze S70 gezet, donker alcantra uitvoering beide electrisch voor 300 euro.

was op pad geweest voor inruil en bij 3 garage's hadden ze niet in de gaten dat ik achter half leer had en voor boven genoemde stoelen ( de oude heb ik uiteraard wel bewaard)

Of een S70R uit Engeland halen  voor de onderdelen ( kosten daar geen drol)

Sbv

Wim,

S70R is ook in Engeland erg zeldzaam ben ik achter. Helaas is het dan wel eens zo dat de passagier en mooie stoel; heeft met geheugen en bestuurder niet(tenzij beide stoelen met geheugen zijn)
Voordeel is dat de Engelse passagiersstel niet veel gebruik is waar door de bestuurder in Nederland neit snel een doorgezakte stoel heeft.

Rutger B

Zo van de week even alles op een rijtje gezet wat betreft de airco!.
Ik ga eerst een handbediend systeem van maken. (en dan later mischien ecc)  :eusa_think:

Dus van de week naar hunter geweest in gorredijk voor een paneeltje en een ac relais.
Thuis geprobeert paneel omtezetten  maar 1 van de stekkers was net  anders.
Laptop er bij gepakt en de stekker opgezocht blijkt dus dat de draad voor aansturing van de ac
Gelijk maar even kabelboompje gehaalt en er in gezet
Dus dat is allemaal klaar, vandaag ook maar nieuwe verdamper besteld dus als die er van de week is gaat volgend weekend het dashboard er uit en gaan we kachelhuis ombouwen en de verdamper monteren  :eusa_dance:

Foto s volgen nog  :angel:

Sbv

Ik blijf je topic volgen. Mooi project maak je ervan.