JobK zegt: Hallo!

Gestart door JobK 850, 18-05-2008 08:59:37

Vorige topic - Volgende topic

JobK 850

Hallo,

Ik ben Job Kraaijeveld en heb onlangs een volvo 850 station 2.5i 20V uit '93 gekocht met 240.000 op de teller.
Woon in Amsterdam en studeer camera aan de filmacademie, hierdoor heb ik vaak veel cameraspullen
te vervoeren en dat kan natuurlijk het best in een mooie volvo.

Omdat ik de auto net heb en hem nog moet leren kennen heb ik al een aantal vraagjes die ik wil stellen
en daarom vind ik het top dat dit forum bestaat!

Groeten,

Job

BeRnd

Woon in Amsterdam en studeer camera aan de filmacademie, hierdoor heb ik vaak veel cameraspullen

Welkom Jobk!
Gezien jouw studie zul je ons ongetwijfeld verassen met fraaie foto's van de roffel

BeRnd
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

993GT2

Welkom op het forum!

Ik neem aan dat je fotografie studeert?? (een studie camera zegt mij ff niks nl)

Ben benieuwd naar een professioneel plaatje van je roffel ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Nunki

hoi Rob,
Goeie keuze! Ik heb destijds ook een estate aangeschaft om die reden, maar doe nu voornamelijk animaties dus heb weinig te vervoeren. Ik gebruik de oorspronkelijke reden nog wel als excuus als mensen vragen waarom ik zo'n 'grote' wagen heb.
Veel plezier ermee.

Ik zal je wel eens tegenkomen hier in de stad. Wel even een forumstickertje plakken he... En plaats wat foto's van je aanwinst  8)

Groeten,
Joost

Raoul

Hoi, Job! Heb je al een goede garage in Amsterdam? Anders weet ik een goedkoop adresje dat zeker is aan te raden!

J a a p

Wannabe C70 rijder.

Chris

Hallo Job,

Welkom op het forum. Je zult hier hoogst waarschijnlijk de antwoorden op je vragen wel kunnen vinden.

Succes en veel plezier met je wagen.

Groeten,
Chris

rifwachter

Hallo Job,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

girl_volvo

Hallo, Hallo..

Welkom :eusa_clap:!

MichielMaas

Welkom op dit gezellige forum. Voldoende ruimte voor je spullen denk ik. Met een camerastudie gaat het zeker lukken een fotootje hier op het forum te toveren. We zijn erg benieuwd.  ;) Veel rijplezier met je nieuwe aanwinst.  ;D

JobK 850

Bedankt voor alle leuke reacties! Mijn 850 bewijst vandaag al zijn nut want ik type dit bericht met mijn telefoon op de set met mn volvo vol cameraspullen naast me : ) ik zal zsm een foto plaatsen.
Ben inderdaad benieuwd naar een goede garage in amsterdam, moet vermoedelijk een nieuwe motorsteun in..

Groeten!

Claudia

Ha die Job!

Welkom met je bijna ingereden roffelbeest!
Ben ook heeeel benieuwd naar jouw plaatjes....
Je begrijpt dat de verwachtingen hoog gespannen zijn nu we weten wat je doet/kunt. :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG

Welkom op 't Forum, Job.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emhavee

hallo Job, en welkom,

toevallig familie van Frank (Kraaijeveld)
zijn dochter Kiki is nl mijn vrouw en het is altijd mooi om 'familie' met een roffel te hebben

groet
Merlijn