RijVaardig- & Antislip Training meld je nu aan voor 14 spetember lelystad

Gestart door Jeff, 21-04-2008 18:16:00

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: BartusKN op 21-09-2008 14:24:58
Citaat van: fearless op 21-09-2008 14:23:59
Gewoon richting midland circuit rijden en niet links naar midland maar rechts naar het RDW circuit.  ::)

Dat hek is dicht :-\

Citaat van: fearless op 20-09-2008 13:20:23
Citaat van: BartusKN op 20-09-2008 13:18:28
hey, ik ga niet slippen maar kom wel kijken, en fototjes maken denk ik

Mogen er wel toeschouwers bij zijn op het RDW terein ??

:eusa_whistle:

BartusKN

Zo 470 foto's verder, nog stukkie mee mogen rijden met Menno, Super was het. Op gegeven moment wel koud want de zon was weg.

zal proberen vanavond foto's online te hebben, kentekens wegwerken en bewerken en dan komen ze hier te staan.

fearless

Dus toch nog foto's kunnen maken.  :eusa_clap:  Ben benieuwd, we wachten af.  :eusa_dance:

BartusKN

Citaat van: fearless op 21-09-2008 17:40:22
Dus toch nog foto's kunnen maken.  :eusa_clap:  Ben benieuwd, we wachten af.  :eusa_dance:

ja genoeg zal ik maar zeggen. wel even van te voren gevraagd want bij het hek stond heel groo Verboden te fotograferen, maar mocht moest alleen zeggen waarom ik wilde foto's maken.

Jeff

Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn... Gisteravond feestje gehad daarna lekker wezen stapen en op en neer naar Takens geweest in Balkbrug alles ging goed en perfect. Toen vannacht mijn auto geparkeerd bij een vriendin van mij wilde hem vanmorgen om kwart over 8 starte en deed niks...

Wat het precies is weet ik nog niet helemaal laat er even naar kijken bij de dealer morgen maar een maat van mij had het over dat de brandstofpomp stuk is...  :(

Kortom was weer zwaar balen vandaag...  :'(
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Chris

Zo, ik ben weer thuis!

Was een superdag! Veel lol, veel geleerd en was natuurlijk ook weer gezellig om een paar nieuwe mensen te ontmoeten / gezichten te zien.

Heren, bedankt voor een topdag!

Ik heb nog wel wat foto's gemaakt. Die volgen snel ;D Eerst maareens wat eten... :eusa_whistle:

Vertigo

Vanochtend vroeg op weg naar lelystad

De theorie

De praktijk (ff achteruit dus)

En wachten

En daarna te remmen

Ff pauze

Met wat vliegtuigjes (zonder 5 cilinder kan je dus blijkbaar ook vliegen)

En daarna uiteraard weer de praktijk

Heren het was gezellig. Joost bedankt voor het organiseren, jammer dat je er niet bij was.
Na afloop nog even met iemand van de 700vereniging (in een S90) staan praten, die ook een 850 bezit. Zijn aandacht werd getrokken door het rijtje 850's ;D

BartusKN

Citaat van: Vertigo op 21-09-2008 20:13:05
Na afloop nog even met iemand van de 700vereniging (in een S90) staan praten, die ook een 850 bezit. Zijn aandacht werd getrokken door het rijtje 850's ;D

Waar Marc nog een order van krijgt ! hij vond de heldere koplampen wel erg mooi ;)

ben nog steeds bezig met kentekens verwijderen.

sander100xNiX

Bedankt voor de topdag

Veel geleerd en volgende keer toch maar een wat smallere band onder de NX :-\
0,0 grip en was het op het laatst daarom wel beetje beu aan het geraken

Ben benieuwd naar de foto's :D

Vond het wel geinig dat Taranis en ik vrij vlot die gele 850 binnen hadden gehengeld op de snelweg
Laatste stuk vanaf roosendaal tot goes alleen wel de reservetank aan moeten spreken van de Nixan ::)

Taranis

Citaat van: sander100xNiX op 21-09-2008 20:19:30
Bedankt voor de topdag

+ 1! :eusa_dance: 8)

Veel geleerd en volgende keer toch maar een wat smallere band onder de NX :-\ zwaardere auto meenemen

:eusa_whistle:

Ben benieuwd naar de foto's :D

De foto's van the doctor zagen er op het schermpje van de camera erg goed uit :eusa_dance:

Vond het wel geinig dat Taranis en ik vrij vlot die gele 850 binnen hadden gehengeld op de snelweg

Uhm... tja... sorry the doctor... normaal rijden we heel beschaafd :angel: (nog gezwaaid maar je had het te druk met sturen geloof ik ;D )

Overigens jammer dat sommige mensen gewoon niet op komen dagen zonder vooraf af te melden... gerardgrobben totaal niet gezien??

Chris

Mijn foto's komen morgen.. moet ook nog wat kentekens verwijderen en ik heb het helemaal gehad. Morgen vroeg dag, dus ik ga tukken...

Hebben jullie wat om naar uit te kijken ::)

BartusKN

Citaat van: Chris op 21-09-2008 22:03:00
Mijn foto's komen morgen.. moet ook nog wat kentekens verwijderen en ik heb het helemaal gehad. Morgen vroeg dag, dus ik ga tukken...

Hebben jullie wat om naar uit te kijken ::)

Ik zit halverwege hopelijk stakkies online.

edit * ben nu aan het uploaden. 192 foto's bewerkt en zijn naar mijn inziens best goed gelukt. Graag hoor ik uw meningen hierover natuurlijk en wees niet te zuinig met tips en commentaar. :)  post zo wel het linkje naar de Picasa-web

barrel

Heren,
Ook ik vond het leerzame, maar vooral een leuke dag. Mijn dank aan Joost, maar ook aan jullie. Het is leuk nieuwe gezichten te zien. Bartus, het was big fun je mee te nemen. Ik heb het graag gedaan. Nieuwsgierig naar je foto's, ook die vanuit de auto tijdens de mega slip. Mij is duidelijk geworden dat, als je echt wilt slippen en vooral driften, dat je dit niet met een Xc moet doen. Hij gaat slecht in de slip en vooral niet in een drift. Erg veilig, maar niet veel fun. Al met al een geslaagde dag, waar eigenlijk veel meer forumleden aan deel had moeten nemen. Je leert wel snel je auto kennen in extreme omstandigheden.
Menno
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

BartusKN

hopelijk vergeven jullie het mij dat ik alleen de link nu geplaatst heb, zal morgen anders ook in topic paar foto's linken.

maar voor nu, na 5uurtjes bewerken, gaat ik nog even kijken hoe mijn kussen ligt, tis al weer tijdje terug.

Nogmaals was een leuke dag!  Emiel en Ivo nog bedankt voor het juiste adres doorgeven :P en Menno en de rest ut was leuk.!

Genoeg gepraat, de link naar mijn onlangs geopende fotoalbum:

[ kùùlliiik ]

Toch nu maar een paar fototjes:
Kan geen plaatjes via [img]-tag plaatsen op forum van picasaweb :eusa_wall:

En nogmaals het linkje naar het webalbum met 192 fototjes :) : [ klik!! ]

Misha

Citaat van: barrel op 21-09-2008 23:24:49
Heren,
Ook ik vond het leerzame, maar vooral een leuke dag. Mijn dank aan Joost, maar ook aan jullie. Het is leuk nieuwe gezichten te zien. Bartus, het was big fun je mee te nemen. Ik heb het graag gedaan. Nieuwsgierig naar je foto's, ook die vanuit de auto tijdens de mega slip. Mij is duidelijk geworden dat, als je echt wilt slippen en vooral driften, dat je dit niet met een Xc moet doen. Hij gaat slecht in de slip en vooral niet in een drift. Erg veilig, maar niet veel fun. Al met al een geslaagde dag, waar eigenlijk veel meer forumleden aan deel had moeten nemen. Je leert wel snel je auto kennen in extreme omstandigheden.
Menno
;D

Klopt ja.Ik weet ook zeker dat je de rotonde met een aanmerkelijk hogere snelheid doorkwam dan de rest.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het