kosten koppelingscilinder ...

Gestart door jrkalf, 31-03-2008 15:31:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrkalf

Hoi,

vandaag m'n auto voor z'n eerste onderhoudsbeurt bij de volvo gebracht. Daar ik hem van de universele 2dehands dealer heb, wilde ik hem toch eens goed na laten snuffelen door de volvo dealer.

Meer er over in m'n blogje..

Maar ik zit met 1 vraag. Er is een scheurtje in de koppelingscilinder aangetroffen en nu hoeft dit niet gelijk vervangen te worden volgens de dealer, maar wel op termijn (half jaar of een jaar). Ze rekenen me een kleine 334,- inc btw en arbeid voor. Zijn dit normale prijzen of zou het lonen om eens flink te shoppen naar een universele garage?


Jelle (volvo noob!)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

animalT5R

Misschien heb je bij een universele garage een lager uurloon,en zal het misschien iets goedkoper zijn.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

jrkalf

hehe,

vandaag even bij de dealer om de hoek gekeken. (Ik moest even tanken bij de Tinq en hij was nog open)....

Volvo dealer koppelingscilinder + arbeid: 335,-
witte garage koppelingscilinder + arbeid: 220,-

Het loont toch wel om even te shoppen. Die koppelingscilinder is niet heel spannend (het is degene die op het motorblok zit) en verschil in kwaliteit zit er niet, dus toch maar langs de universele garage.


Jelle

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.