Gaat Volvo erop achteruit???

Gestart door Simplicity, 19-04-2008 19:03:37

Vorige topic - Volgende topic

Simplicity

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1271161.html#more

De meest onbetrouwbare auto's van 2007
1. Kia Picanto
2. Fiat Stilo
3. Renault Laguna
4. Volvo S60/ S70/ S80/ V70  <--
5. Peugeot 206 CC
6. Nissan X-TRAIL
7. Ford C-Max
8. Ford Galaxy (Große Vans)

Aldus ADAC...

:eusa_think:

jberg

bij de autoweek tevredenheidstest kwam ie er beter uit

Starbuck

Hangt er vanaf wie de test gedaan heeft, welke eisen er gesteld waren en met welke punten er rekening gehouden werd.
Zulke tests verschillen erg naargelang in welk land ze uitgevoerd werden.
Groot verschil in USA, Europa en Japan...
Criteria zijn gewoon anders, dus echt objectief is het niet.

Jaco S

De ADAC is van de duisters dus die vinden alleen hun eige autotjes geweldig!!kijk maar in die top 8

fif2007

De s70, die kan al een tijdje niet meer bij de dealer kopen volgens mij.

tackle

zeker wel, in leidschendam staan er nog een paar.

Freakybaby

Het is ook zeker dat volvo erop achteruit gaat. Kijk maar naar de mogelijkheden om echt stil te staan. De eerste 850's rijden gewoon door met een kapotte LMM, de latere komen er al mee stil te staan. De S60 D5 van mijn vader was zeker niet probleemloos, daarmee is er ook een tweetal keer stilgestaan vanwege elektronische problemen.

Voor een klacht mbt wat minder lekker lopen belt men de ADAC/ANWB niet, dat doen ze wel als een auto helemaal uitvalt. Daarom komen in mijn ogen de oudere volvo's veel minder vaak in de pechstatistieken voor.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Simplicity

Eerlijk gezegd boeit mij dat lijstje geen eene f*ck..... al heb ik het zelf geplaatst ::)

Zolang ik geen gekke dingen aan de hand heb mogen ze lijstjes maken dat ze willen

Daniel480

hej,

VW met Audi enz., BMW en Mercedes hebben hun eigen pechservice ! Dus de ADAC ziet niet vaak autos van dat merk.....

R o b

Jammer he....baal er gewoon van! Da's de reden waarom een fam. lid van me geen nieuwe maar een 2e handse Volvo heeft gekocht!  :eusa_wall:

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Kingfisher

Ja kunst zeg, we nemen bij Fiat alleen de Stilo en bij renault alleen de Laguna. Vervolgens pakken we bij Volvo de S60 EN de S70 EN S80 EN V70 op een hoop........  :eusa_doh: