airco compleet vervangen HIJ DOET HET!!!

Gestart door marcelV70R, 23-04-2008 15:16:55

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Sbv op 08-06-2008 22:55:31
De REC is volgens mij recycle, dat wil zeggen enkel de binnenlucht circuleren. Handig voor in een tunnel met vieze buitenlucht.

Dat knopje druk ik dus in van zodra ik vertrek en me tussen die stinkdiesels waag...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: Racingbrick op 08-06-2008 23:24:03
Dat REC is zeker geen "opnemen" zoals je vroeger wellicht deed met je cassette deck..
Als je rec indrukt, zal er geen ( warme ) buitenlucht worden binnen gelaten, en zal de AC veel sneller het interieur koelen.
Vroeger bij de 740 en de 940 en de 960 ging automatisch het REC lampje aan als je wegreed op een hete dag zoals vandaag, en het interieur zal dan veel sneller op lage temperatuur zijn.
Ik zit vaak naar mij REC lampje te staren, maar hij gaat alleen aan door mijn vinger, niet bij het wegrijden met warm interieur.
Volgens mij is het 850/S70 systeem zo ontworpen, of de mijne is defect.. dat kan ook nog..

Als het in mijn wagen erg warm is en ik de airco aanzet, schakelt-ie vanzelf op recirculatie. Een paar minuten later schakelt-ie weer over naar de normale stand.

Misha

Citaat van: elianmars op 08-06-2008 23:42:39
Citaat van: Racingbrick op 08-06-2008 23:24:03
Dat REC is zeker geen "opnemen" zoals je vroeger wellicht deed met je cassette deck..
Als je rec indrukt, zal er geen ( warme ) buitenlucht worden binnen gelaten, en zal de AC veel sneller het interieur koelen.
Vroeger bij de 740 en de 940 en de 960 ging automatisch het REC lampje aan als je wegreed op een hete dag zoals vandaag, en het interieur zal dan veel sneller op lage temperatuur zijn.
Ik zit vaak naar mij REC lampje te staren, maar hij gaat alleen aan door mijn vinger, niet bij het wegrijden met warm interieur.
Volgens mij is het 850/S70 systeem zo ontworpen, of de mijne is defect.. dat kan ook nog..

Als het in mijn wagen erg warm is en ik de airco aanzet, schakelt-ie vanzelf op recirculatie. Een paar minuten later schakelt-ie weer over naar de normale stand.
En zo hoort het, inderdaad.

Overigens schakelt hij altijd -dus ook als ik hem zelf aanzet- na een periode weer over.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

marcelV70R

Citaat van: Misha op 08-06-2008 23:44:44

Overigens schakelt hij altijd -dus ook als ik hem zelf aanzet- na een periode weer over.

daar ben ik van de week achter gekomen
er zit een timer op dat knopje.
schakelt idd na 3-5min vanzelf weer uit
maar als je het rec knopje 5sec vasthoudt,
is de timer er weer af, en lijft hij ingeschakeld!! 8)

Marcel

elmarconi

Citaat van: marcelV70R op 06-08-2008 23:04:50
Citaat van: Misha op 08-06-2008 23:44:44

daar ben ik van de week achter gekomen
er zit een timer op dat knopje.
schakelt idd na 3-5min vanzelf weer uit
maar als je het rec knopje 5sec vasthoudt,
is de timer er weer af, en lijft hij ingeschakeld!! 8)

Dan krijg je, wel koude, maar uiteindelijk bedompte lucht...
--
Autogas Inside . . .

marcelV70R

Citaat van: elmarconi op 06-08-2008 23:27:19

Dan krijg je, wel koude, maar uiteindelijk bedompte lucht...

daar gaat het niet om
ik meld alleen maar dat het knopje een timer heeft
die er weer af kan.

Marcel