My name is nobody...alhoewel fredo71 mag ook

Gestart door fredo71, 29-04-2008 21:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fredo71

Hallo allemaal,

Nou bij deze zal ik mezelf maar even voorstellen,mijn naam is Alfred maar Fredo klinkt wat beter denk ik  ;D
Ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een 850 2.5i 20v GLT uit 1992,na diverse Fords gereden te hebben(vooral de Scorpio genoot mijn voorkeur). Maar toch weer overgestapt naar Volvo,die heb ik vroegah ook wel eens gehad maar dan andere types t.w een 245 en een 340.
Ben benieuwd of het hier gezelliger is als op Fordworld waar achterklap en geruzie aan de orde van de dag was.

Met vriendelijke groet Alfred...oh nee...Fredo.. :)

Marc O.

Welkom Fredo! Natuurlijk is het hier gezelliger dan op het/een Ford forum. :azn:

Om een ruzie te voorkomen is het trouwens wel noodzaak om snel foto's van je nieuwe aanwinst te plaatsen ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Claudia

Welkom Alfred!

Dat zijn de échte diehards....die uit '92!  ;D
Kom maar op met de plaatjes.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

Vroegah?

Afkomstig uit de Haagse regionen toevallig? ;D
Welkom op het forum!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Chris

Welkom Fredo en veel plezier met je Volvo!

Groeten,
Chris

fredo71

Bedankt voor het warme welkom en inderdaad ,kom dan niet uit Duh Haag maar woon in Del(lu)ft.
Zal binnenkort even wat foto's nemen van mijn roffel. Moet wel zeggen dat ,alhoewel ik een liefhebber ben van rwd,de 850 helemaal niet tegenvalt...en dat terwijl ik de afgelopen maand met een BMW 730i rondgereden heb(ook leuk maar verbruik en gewicht zijn niet echt leuk...)

mvg Fredo

Chris

Citaat van: fredo71 op 30-04-2008 20:47:36
Bedankt voor het warme welkom en inderdaad ,kom dan niet uit Duh Haag maar woon in Del(lu)ft.
Zal binnenkort even wat foto's nemen van mijn roffel. Moet wel zeggen dat ,alhoewel ik een liefhebber ben van rwd,de 850 helemaal niet tegenvalt...en dat terwijl ik de afgelopen maand met een BMW 730i rondgereden heb(ook leuk maar verbruik en gewicht zijn niet echt leuk...)

mvg Fredo

Delft, wellicht spotten we elkaar nog. Ik rijd dagelijks over de A13, en ook regelmatig door Delft.