850R Goningen + schade > terug naar twente + herstel

Gestart door matRRR, 05-05-2008 09:10:10

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

ik kwam van rechts en had dus voorrang.

en daarbij: zij reed niet op een voorrangsweg! :evil:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Freakybaby

Citaat van: matRRR op 25-06-2008 22:20:49
ik kwam van rechts en had dus voorrang.

en daarbij: zij reed niet op een voorrangsweg! :evil:

Had mijn post aangepast omdat ik niet genoeg gelezen had. Nogmaals, de route langs de A2 (maastricht-amsterdam) doe ik heel regelmatig. Laten we een forum transport opzetten als je wat vind buiten je regio.)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rayman

Sterkte met de afhandeling Matthijs.

Gelukkig mankeer je zelf niks en de kleine ook niet :). Gelukkig is het maar blik, en dat kun je vervangen :)

Gr Remond

t5karel

Jeetje joh :o.Komt er nou nooit een einde aan die pech?
Gelukkig alles goed met de kleine meid iig en jou natuurlijk!Het is toch net alsof de duivel er mee speelt niet?
Hoop dat dit het laatse euvel is en dat je weer kan genieten van je R in de toekomst.

Gr en sterkte van ons!
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Neee toch....... :-\

Balen man, tis niet jouw maand blijbaar :(

If it's not blown, it sucks...

elianmars

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Het zit je niet mee, man...........

Vulk

Succes met de afhandeling. Prijs jezelf gelukkig dat jij en je dochter in een 850 zaten en niet in één of ander gebakje.

The Saint

Er MAG gevloekt worden..  ;) Wat zul je balen Matt  >:(

Je moet het maar relativeren, en idd aan jullie gezondheid denken!
No shirt no shoes, no pinball

denkweb

Even Hunter in Gorredijk bellen; wellicht kan die je aan de gewenste portieren helpen...

GeertG

Citaat van: Vulk op 26-06-2008 08:24:38
Succes met de afhandeling. Prijs jezelf gelukkig dat jij en je dochter in een 850 zaten en niet in één of ander gebakje.

mee eens

Neem aan dat er toch redelijk wat gewicht vanaf de zijkant aankwam. Ik weet niet hoe hard de defender plus trailer reed, maar dan valt de schade zelfs nog mee..... :eusa_think:

Succes met afhandeling !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

matRRR

Update: vanmiddag een aantal adressen rondgebeld voor portieren en heb uitendelijk, met behulp van de tip van een forumlid 2 linker portieren gevonden in de kleur 019!!!

volgende week gaat de wagen naar de garage voor een taxatie door de schade-expert. De rest gaat dan volgen...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mark71

Citaat van: matRRR op 28-06-2008 19:42:13
Update: vanmiddag een aantal adressen rondgebeld
Vanmiddag  ??? was je zo snel weer weg omdat Rossi om viel  :eusa_snooty:

arjenT5R

zucht, wat een pech je zou dr haast 1 een stomp voor zijn kanus geven,
ik hoop dat je de wagen weer helemaal strak krijgt,
en je weer lekker in de 850 rond kun rijden zonder
al die ellende!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

matRRR

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

G@##$$%^#@!%$*%%^(^%^(&(VD^*(^&(%$^($%&*MME!!!!!!!!!
:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Hoeveel ellende kun je in een week/maand proppen!!!!!!!!!
Hier word je toch gewoon MOEDELOOS VAN!

Kom vanmorgen bij mijn auto om er weer een maagdelijk europees schadeformulier in te leggen na de gemelde schade, is verdomme gepoogd om de spiegel eraf te trappen!!!
Aardig gelukt ook, de klootzakken, spiegel kapot, spiegelkap beschadigd en verder is de voet van die rukker doorgeschoten en heeft een lange kras gemaakt op het rechterportier!!!!!

By matthijsezendam, shot with HTC Touch Diamond P3700 at 2008-06-29

En Nee, ik heb geen allrisk verzekering, dus voor dit geintje mag ik al helemaal de portemonnee trekken!

Hoe bedenk je zoiets?

Meteen maar rondgekeken in de buurt en inderdaad: bij een V70N iets verderop was de spiegel er in zijn geheel afgetrapt en een opel iets verderop had hetzelfde...

Meteen maar oom  :police: gebeld en de schade doorgegeven, word er zo langzamerhand nog handig in!

Dit is officieel de ergste KUTweek van 2008.....en lang daarvoor!!! :o :'( :'( :'(

een kleine oppepper: HET item van 2008 is dit:

PIMP je kinderstoel :eusa_angel:

Turbo-Geek

Tijd om te verhuizen Matt .... Dit gaat niet goed zo.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------