Opnieuw voorstellen ;)

Gestart door 850 TDI Estate, 13-05-2008 11:35:17

Vorige topic - Volgende topic

850 TDI Estate

Klinkt misschien raar, maar even opnieuw voorstellen.

Mijn gebruikersnaam is 850 TDI Estate en ben in het verleden al actief geweest op het forum, echter sinds ruim ehhhhmmm.. 2 jaar is de TDI estate al weg, in de tussentijd een witte 850 ex KLPD gehad die me niets beviel. Daarna een groen/blauwe 850 estate uit '93 op LPG meer dan een jaar gereden en tot een memorabele 622.000 kilometers gebracht.

Deze wagen is helaas twee maanden geleden overleden.

Echter ondertussen al een groene parelmoere 850 2.5 uit 95 gekocht, maar deze na twee weken total loss gereden op een rotonde in Leuvenheim :( en kenteken werd door oom  :police: ingenomen, was niet meer rijdbaar zei hij!!! hoezo niet rijdbaar??? Goed, OK, mijn linker achterwiel lag aan de andere kan van de weg inclusief veering en remklauw en schijf, maar remmen heb je niet nodig om te rijden wel?

Van alle kanten werd mij geadviseerd om de wagen naar de sloop te brengen, maar omdat ik er geen afstand van kon doen: nieuwe draagarm achter er onder, nieuwe as + ophanging links voor eronder. Nieuwe achterdeur er in voordeur uitgedeukt, nieuwe spiegel links voor er op... ga zo maar verder.

De wagen is vorige week gekeurd door RDW en... afgekeurd... de Koplampen geven niet genoeg licht bij stadslicht :((
Ergo.. nieuwe koplampen er in :D en morgen weer voor de keuring...

Dit is nu een lichte keuring, waar alleen de afkeur punten worden behandeld, kost dan ook maar 25 euro!

En dus...

Ben d'r weer..

Nog te doen:

Auto verder uitdeuken (achterscherm)
Strakmaken
Spuiten van de linker kan van de auto
Tinten van achterramen met tintfolie
Lederen bekleding

Inbouw compressor :D

Ondertussen al gedaan aan de auto:

Nieuwe DraagArm achter
Ophanging voor + as + Remmen Handel + Veering
Nieuwe (2e hands) achterdeur

Inbouw Volvo Guard Alarm
Inbouw Cruise Control (origineel volvo)
Inbouw Navigatie (VDO Dayton 5100)
Inbouw Radio/ CD/ Wisselaar
Inbouw 4 extra speaker + subwoofer  :eusa_clap:

Kortom.. ben nog wel even bezig ;)
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

)()()sT

Welkom terug!
Wat is de stand van je huidige wagen dan? Heb je nog even te gaan tot de 6 ton?  ;D

Citaat van: 850 TDI Estate op 13-05-2008 11:35:17

Welke compressor  :evil:

;)

993GT2

Welkom terug op het oude nest en veel succes en fun met het opknappen van je roffel ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

850 TDI Estate

Citaat van: )()()sT op 13-05-2008 11:41:18
Welkom terug!
Wat is de stand van je huidige wagen dan? Heb je nog even te gaan tot de 6 ton?  ;D

Citaat van: 850 TDI Estate op 13-05-2008 11:35:17

Op dit ogenblik 290.000 kilometers :D, natuurlijk ook op Gas...

Citaat van: )()()sT op 13-05-2008 11:41:18
Welke compressor  :evil:
;)

Ik heb een compressor liggen van een bekend merk waar ik op dit ogenblik niet opkomen
kan. Maar ik heb mij laten vertellen dat deze een aardige druk kan opbouwen :D
Daarnaast heb ik de compressor gepast (vasthouden en kijken of 'ie past ;) ) en
ik denk wel dat ik 'm netjes kan wegwerken...

Wel veel werk natuurlijk, maar gelukkig heb ik een vriend met een garage en brug.
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

MJH

Welkom terug!
Dat noem ik nog es vertrouwen in een auto, dat je er nog zoveel aan gaat doen. :o
Veel plezier daarbij.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Chris

Welkom terug hier! Succes met oplappen, uitdagende klus hoor :)

Groeten,
Chris

MichielMaas

Je bent een echte volhouder, super. Nog steeds welkom op het forum natuurlijk. Succes bij het klussen.  :eusa_clap:

Jeff

Wat een verhaal man, nou in ieder geval welkom terug man :) Ben trouwens wel benieuwd naar je EX KLPD wagen heb je daar fototjes van...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)