interesse peiling tunings meeting Leiden

Gestart door mitchelli, 02-05-2008 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Ik ben gisteren heel snel even wezen kijken, is ongeveer 5 minuten van mijn huis vandaan.

Ik was mijn petje vergeten dus ik ben na 20 minuten weer weggegaan. Wel een aantal Volvo's van het forum gezien, maar niemand gesproken.

axelvr

foto's?  :eusa_dance:

, kon er helaas niet bij zijn :-\

gr ,

axel

mitchelli

Ik heb geen foto`s gemaakt helaas.Het groepje was klein,maar het was wel gezellig.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

bassie81

was nog ff gaan eten, maar toen ik om 11:00 uur terugkwam geen volvo meer te bekennen. Moesten jullie plek maken voor de petjes??

johan283

Ik was er ook zo tegen van 20:00 tot 20:30, toen waren er nog niet zo veel Volvo's en andere wagens. Toen maar eerst even wat anders gaan doen en om  22:00 weer terug gekomen.

Zag volgens mij toen net Michelli wegrijden  ::) Andere wagens van het forum heb ik verder niet gezien. Het was wel druk daar, veel Boom wagens. Ik had geen gehoorbescherming mee genomen,was wel nodig daar.
Van de wiet walmen begon ik ook stoned te raken, ben maar weg gegaan....

Wel grappig om een keertje te zien , maar zal er niet nog een keer naar toegaan  :eusa_naughty:

Jammer dat ik geen andere forummers kon spreken........

Turbo-Geek

Ik ben er zo'n 2 jaar niet meer geweest dus weet niet hoe het tegenwoordig daar is.
Doorgaans begon het dan rond 22:00 pas leuk te worden  ;D
Tja de boomauto's waren er altijd wel en ook wel hele aparte wagens maar natuurlijk ook een hoop lachwekkende verschijnen maar opzich was dat geen probleem want het was erg divers. Ik denk niet dat het veel verandert is maar ik zal dat binnenkort eens gaan bekijken.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

CiteerIk was er ook zo tegen van 20:00 tot 20:30, toen waren er nog niet zo veel Volvo's en andere wagens. Toen maar eerst even wat anders gaan doen en om  22:00 weer terug gekomen.

Zag volgens mij toen net Michelli wegrijden   Andere wagens van het forum heb ik verder niet gezien. Het was wel druk daar, veel Boom wagens. Ik had geen gehoorbescherming mee genomen,was wel nodig daar.
Van de wiet walmen begon ik ook stoned te raken, ben maar weg gegaan....

We waren er pas om 20.30  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

vincent850

mensen was even gezellig!

nog even met erik ( of erick?) uit wassenaar met de groene 850R op lpi staan praten,en ben nu echt over: het wordt lpi voor mij  ;D

mitch waar was jij nou ineens gebleven?

was even bij die golf 4 gaan kijken,en wat drinken bij de mac,maar je was weg toen we terug kwamen.jammer.

spreken snel weer af,bij zoetermeer ofzo.

heb nog 1 en ander te vragen  ;)