Code invoeren SC-805.

Gestart door desi61, 15-05-2008 20:02:43

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

ja, aan de rechterzijkantkant van de radio (van voren gezien) zit een microswitch. Deze blijft bij mij wel eens hangen waardoor hij geen cd's teruggeeft of accepteerd.

Je zou deze even een setje kunnen geven waarna hij het weer goed zou kunnen gaan doen.

Je zal ff moeten zoeken naar foto's waarop de switch te zien is, ik ben ze hier al eens tegen gekomen.

Vulk

Ik heb net even gekeken en geen switch gezien.
Zaterdag, toen ik de code nog niet ingevoerd had slikte hij netjes cd's en gaf die dan direct terug.
Nu gaan ze erin, zoemt het mechanisme en komt mijn cd er niet terug uit. Ik zal even zoeken hier.

S. Brouwer

niet helemaal volledig geweest, je moet de zwarte geleider eraf schroeven en dan iets omhoog in de radio kijken. Daar zit een klein zwart blokje met een pennetje eraan.

Zal ook ff zoeken misschien dat ik m nog tegen kom.

Vulk

Net even de unit open geschroeft en de cd er handmtig ingeschroefd. Dan kan ik hem laten afspelen (al blij, maar de cd komt nog steeds niet terug uit de unit). Je hoort het motortje wel draaien. Dat wordt even bekijken hoe het in elkaar zit dus.

thuur

Mocht je plekken vinden die 'droog' staan: even smeren met wat vaseline of wit vet. Let wel: delen die niet gesmeerd zijn, ook niet smeren! En je kunt meteen even de lens schoonmaken.

Verder gezond verstand gebruiken en niets forceren.

Gr ;)

Vulk

Schoonvader heeft het kunnen fixen. Geen idee hoe het komt. :)

brammutjuh

Als iemand zo snel nog die foto van die switch kan vinden, graag.

Mijn SC-805 spuugt namelijk sinds een ruime week ineens de CD's drie van de vier keer weer uit.... Pas na flink aandringen wil de CD blijven zitten en dan doet de CD speler het ook gewoon...

Grtz,
Bram
VOLVO 850 2.5 20V, DOP, 1996: PD-ZN-55
VW Kever 1/11 De Luxe Faltdach, 1959: BG-50-73

Vulk

Ik heb geen switch gevonden. Gewoon de volledige unit gedemonteerd en het hele raderwerkje eens nagelopen.
Hou uw radiocode bij de hand trouwens als je eraan begint.

arjenT5R

wanneer vraagt de radio precies om deze code?
Ik heb namelijk helemaal geen boekjes ofzo bij mijn 850
dus ook geen radio code.
En de accu polen liggen er naast nu.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

tackle

dan heb je een probleem....