klepstoters

Gestart door volvick07, 27-09-2007 20:30:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvick07

ik heb bij mijn v70 tdi uit 1997 een onregelmatig tikkend geluid, alleen bij stationair draaien, volgens mijn garagehouder zijn het de klepstoters, en kan ik er voorlopig mee blijven rijden,  nu  ga ik binnenkort met deze auto naar Schotland en wil graag weten of dat inderdaad zo is, groet Nick.

Emiel

En als je de rem goed hard induwt? Is het dan weg?

Diesels hebben vaak een rammelende vacuumpomp.

volvick07

heb ik niet geprobeerd, zal ik morgen doen, hoewel het geluid duidelijk uit de motor komt, bedankt!

volvick07

beetje late reactie van mijn kant, het waren inderdaad de klepstoters, motor loopt nu weer als 1 zonnetje

Quota

Wat heb je er aan laten doen, en wat kostte dat als ik vragen mag?

volvick07

de klepstoters laten vervangen, zodra ik de rekening binnen heb, laat ik je weten

elianmars

Zijn ze inmiddels al vervangen?  :eusa_whistle:

Quota

of is het beestje overleden??


elmarconi

Citaat van: elianmars op 28-05-2008 22:01:53
Zijn ze inmiddels al vervangen?  :eusa_whistle:

Citaat van: volvick07 op 01-12-2007 16:25:56
de klepstoters laten vervangen, zodra ik de rekening binnen heb, laat ik je weten


Hij heeft de rekening nog niet...


--
Autogas Inside . . .

volvick07

Ha, Ha, ja sorry, ik zit op zoveel fora, de v44 en volvolvo, heb 2 maanden een 240 turbo erbij gehad en weer verkocht, de klepstoters zelf zijn 285 euro, en dan wat arbeidsloon moeilijk te zeggen omdat er meer werkzaamheden verricht zijn, zoals de l deurvanger vervangen, en de pomp afstellen, maar hij rijdt weer naar tevredenheid, eind juni op vakantie en daarna gaat de v70 in de verkoop, ik rij wat minder kilometers, en ga waarschijnlijk weer een volvoklassieker op gas rijden, of een gastank in mijn amazon plaatsen, dus wie een tdi zoekt met volledige onderhoudsgeschiedenis meldde zich.