V70 nw model armsteun

Gestart door petrus, 13-08-2003 16:06:14

Vorige topic - Volgende topic

petrus

Op de V70 nw model zit een middenarmsteun die door de twee daarvóór geplaatste bekerhouders te kort is geworden. Net bij de Volvodealer ontdekte ik dat dit in de XC90 beter is opgelost, nl door de bekerhouders dwars te plaatsen, waardoor ruimte ontstaat voor een normale armsteun.
Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing?  ??? ???

micdee

ik herken het niet, maar je geeft zelf eigenlijk de oplossing.

Nl:  V70 inruilen op een XC90....

-----weg te korte armsteun !!!!!-----------   ;D ;D ;D

Reitse

Micdee toch... een prachtvolvo inruilen voor een hondehok op wielenl... kán toch niet! ;)

denkweb

Nou... ik wist het wel ;-)

Joris_Scholte

Als ik zou kunnen kiezen wist ik het eigenlijk niet. Allebei een optie?

Pim_V70T5

je kunt ook je stuur en stoel naar achteren zetten dan heb je er geen last van of ben je een lilliputter?  ;) ;)

Ik merk weinig verschil met vorige V70, vind wel dat de bekerhouders stom gemaakt zijn, vierkant i.p.v rond.
sneller dan een nieuwe V70R

petrus

Ik zet de stoel altijd op zijn bijna achterste stand en nog glijdt mijn elleboog van de armsteun af dus ligt de fout duidelijk bij de constructie van de armsteun. Als je hem vergelijkt met die van de V70classic is hij ook echt een stuk korter.

denkweb

We gaan voor de XC90 en verkopen hem dan heel vlot (maar houden stiekem de armsteun ;-) )

petrus

Dit is de reactie op mijn vraag aan Volvocars.nl of er een originele Volvo oplossing voor dit probleem bestaat. Is er echt niemand op het forum die iets beters weet??? :( >:( ???

From: "Customer Relations, NL (NL.)" <contact4@volvocars.com>
Sender: "Ridder de, Marjan (M.)" <mridder@volvocars.com>
Subject: RE: Prospects from Talkpage to NL
Date: Mon, 18 Aug 2003 03:54:12 -0400
X-OriginalArrivalTime: 18 Aug 2003 09:00:28.0367 (UTC) FILETIME=[2B941DF0:01C36567]

Geachte heer, dit is de constructie van de auto c.q. de
middenarmsteun. Er is geen andere/langere middenarmsteun leverbaar.
m.vr.gr.
Volvo Cars Nederland B.V.
Consulent Customer Relations
Stationsweg 2,   NL-4153 RD  Beesd
P.O. Box 16,   NL-4153 ZG  Beesd
tel.    +31 345 688267
fax    +31 345 688382
internet:    www.volvocars.nl