Welke banden gaan we nemen

Gestart door KART, 16-01-2003 14:49:57

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Hier nog een interessante bandentest

Ik heb net 2 nieuwe Potenza RE 050's besteld en nog 2 andere gebruikte haal ik waarsch van Ebay ( 215/45 R17 87W )
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Reitse

Je gaat gebruikte banden van E-bay halen ???
Als je het hebt over risico's nemen....

JCviggen

valt best mee hoor...je moet enkel van gebruikers met een goede (banden) historie kopen ;)

Entuscan

Citaat van: JCviggen op 06-03-2005 19:33:44
valt best mee hoor...je moet enkel van gebruikers met een goede (banden) historie kopen ;)
Kopen ?
;D
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

JCviggen

LOL...jah die van jou kwamen dan ook niet van ebay ;)

de voorste banden zijn echt wel op nu...de achterste nauwelijks gesleten sinds ik ze van jou heb gehad :)

Turbobiker

Zeg JCviggen, heb je de Bridgestones er al onder zitten? Ik ben zelf ook zeer geïnteresseerd deze bandjes gezien de goede berichten die ik overal vind :)
De Tussenpaus

JCviggen

biker,

Nee ze liggen nog in de kelder...maar ze hebben idd de best mogelijke score op reifentest, heb nog geen enkele band gevonden die het zo goed doet daar als de Potenza RE050

Ik denk dat ik ze pas ga monteren na de elandrun ;) m'n voorbanden zijn echt op maar ik heb geen zin meteen een millimeter van m'n profiel er af te rijden daar in Lelystad

baxie

Ik rij nu een paar maanden met die re50 potenza's. Voor mij niets anders als lof over deze banden, zeker vergeleken met de orginele p-zero!
Veel betere grip bij nat en droog wegdek en ook zijn ze nog eens een stuk stiller als de p-zero.

Rad

Ze worden helaas volgens de Bridgestone site niet in de maat 205/50 16 geleverd... :(

Turbobiker

Rad, dat is een hele goede reden om grotere velgen aan te schaffen ;D
De Tussenpaus

R.Bijl

ik heb deze week de bridgestone potenza re040 eronder gelegd ;D,maar heb er door tijdgebrek pas 6km mee gereden dus laat ik mijn ervaring met deze band nog wel weten

grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Jeroentjuh

Ik rij nu op Pirelli P Zero Nero in 195/40R16, bevallen tot nu toe nog goed.....

ed

Citaat van: Jeroentjuh op 17-03-2005 13:04:51
Ik rij nu op Pirelli P Zero Nero in 195/40R16, bevallen tot nu toe nog goed.....

Is dat niet een beetje erg (te) plat??
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

Citaat van: ed op 17-03-2005 13:54:31
Citaat van: Jeroentjuh op 17-03-2005 13:04:51

Is dat niet een beetje erg (te) plat??
Zitten niet op een Volvo Ed, maar op Seat Arousal... ;)

ed

Dat verklaart een boel!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!