IK ben niew hier:P

Gestart door mistah-mike, 19-05-2008 20:56:36

Vorige topic - Volgende topic

mistah-mike

Hallo mijn  naam is mike  ben het broertje van rutger die sommigen wel kennen denk ik ;D en zit net bij het forum :eusa_dance:.
ik rijd zelf sinds kort in een rode volvo glt 20v die hier ook op de foto staat met daarnaast de s70 van mijn broer :evil: toen ik bij de meeting van de leukste file van nederland was!
hoop binnenkort weer wat meer mensen te zien bij niewe meetings vond de meeting in flevoland erg leuk  :eusa_clap: de groeten Mike !!

girl_volvo

Zooo Leuke Intro Hoor MISTAH Mike;)!
Mooie Foto  :angel:
Have Fun.... :eusa_dance:

FLA

MichielMaas

Welkom hier op het forum en heel veel fijne km gewenst met je Volvo.  ;)

Arnie

Mooie foto. en Welkom op de forum. Ben ook net bij de forum...
gr Arne

MJH

En weer een rooie...  ;D

Welkom Mike.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

FGG

Welkom op 't Foru, Mike.

De zoveelste rode Alter-I. Ze blijven mooi.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Hallo Mike

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

993GT2

Welkom op het forum en geniet van je rode bolide!

;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Chris

Welkom hier Mike!

Goed hoor, gelijk voorgesteld met een foto ;D Vast niet ingefluisterd ;)

Veel plezier van je oer-roffel in ieder geval!

Groeten,
Chris

Jeff

Welkom man,

Als het goed is heb je mij ook nog op de meeting gezien toen was alleen een beetje aan de late kant helaas... maar ik was toch nog even langs gekomen :)

Maar veel plezier met je oer 850 en ik hoorde van Mr Clubs dat die je al wat tips en opmerkingen had gegeven wat je moest doen aan je wagen dus ben benieuwd naar je resultaat....

Ik zie je op de meetings!  8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

kabouter850

Hey welkom mike

Denk dat ik je wel gezien heb op de meeting in de flevo,veel plezier met de alter 1 enne miss tot op de volgende meeting 8)

Ik heb je rooie alter 1 nog op een paar foto's  staan hier zal er eens naar zoeken van het wknd stuur ik ze wel ff door ;D

Groet