850 CY klassieker

Gestart door The Saint, 20-05-2008 18:17:07

Vorige topic - Volgende topic

993GT2

En daarbij, een echte klassieker houdt z'n waarde wel. Een vrouw daarentegen.................... ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

reneetje

Citaat van: 993GT2 op 20-05-2008 19:34:18
En daarbij, een echte klassieker houdt z'n waarde wel. Een vrouw daarentegen.................... ;)

Oke , maar ze brengen allebei niet meer op wat ze gekost hebben.  ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

t5karel

Citaat van: reneetje op 20-05-2008 19:36:08
Citaat van: 993GT2 op 20-05-2008 19:34:18

Oke , maar ze brengen allebei niet meer op wat ze gekost hebben.  ;)
Stel daarom jezelf ook altijd de vraag,wat levert het mij nog op ,of wat voegt het nog toe :eusa_think: ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

wastegate

Citaat van: Claudia op 20-05-2008 19:26:42
Ach...zie het als je lot.
En stiekem zou je niet weten wat je zonder dat lot zou moeten.... :)

Ik mag ze wel. Maar waarom doen ze alles zo traag?

Vertigo

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 19:46:40
Citaat van: Claudia op 20-05-2008 19:26:42
Ach...zie het als je lot.
En stiekem zou je niet weten wat je zonder dat lot zou moeten.... :)

Ik mag ze wel. Maar waarom doen ze alles zo traag?

Ze missen de (turbo)kracht van een T-5R :-X

wastegate

Snedig.
Dat doet me denken aan het prachtige, waargebeurde verhaal over de KLM-stewardess die in de business class werd getreiterd door een onmogelijke hufter. Ze krijgt wat van hem, en windt daar geen doekjes om. Hij: 'Waarom heeft de KLM boerinnen in dienst?' Zij: 'Omdat we vee vervoeren, mijnheer.'
Die vrouw mag een lintje.

The Saint

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 20:00:36
Snedig.
Dat doet me denken aan het prachtige, waargebeurde verhaal over de KLM-stewardess die in de business class werd getreiterd door een onmogelijke hufter. Ze krijgt wat van hem, en windt daar geen doekjes om. Hij: 'Waarom heeft de KLM boerinnen in dienst?' Zij: 'Omdat we vee vervoeren, mijnheer.'

Schitterend, al heeft het geen r**t met de "klassiek wordende 850 CY" te maken..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 20:00:36
Snedig.

Je gaat weer lekker, Bas  ;D

Heb je ooit een proefrit in de CY sedan gereden, of ben je ooit de eigenaar geweest?

wastegate

Nee. Er is wel even sprake van geweest. Maar ik heb CY's toch liever als estate. Zag er laatst nog een in Zwitserland. 99000km, 18500 Zwitserse francs. De verleiding was groot.

wastegate

Is ie, nog iets duurder dan ik dacht trouwens:

LINK

t5r4ever

Vind de CY sedan knap aan de prijs,ook al is ie mooi en goed.Blijft wel een prachtbak 8)