Relais mistlampen

Gestart door Herminator, 13-05-2008 12:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herminator

Is het nodig om de accu af te koppelen als je relais 201 en 213 erin wilt zetten linksonder het dashboard?

mehn

Neu, gewoon contact af moet genoeg zijn.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Herminator

Ik vroeg me namelijk af, waarom het wel in de handleiding staat. Beetje jammer als ik mijn radio weer opnieuw moet instellen.

mehn

Tsja...je zou de zekering er ff uit kunnen halen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

EVV

Dat schrijven ze uit veiligheids overweging, daar onder het dashboard lopen immers aansturings draaden voor de airbag, stel je doet iets raars waardoor je die beschadigd kan die afgaan, met jouw op een niet helemaal standaard houding in de buurt ervan.

Herminator

Ze zitten en het werkt. Er stond alleen in de handleiding dat je een zwart paneel weg moest halen. Dit kwam niet helemaal overeen met mijn v70. Paneel zat er wel maar geen bouten te zien. Daarachter zaten weer een hoop stekkers die ook nog eens los zouden moeten. Daar ben ik dus maar vanaf gebleven. Uiteindelijk kon ik via een kleine opening met het relais in de hand, ze allebei er toch in krijgen zonder dingen los te moeten halen.
Je ziet op dat moment niet wat je aan het doen bent, maar op de tast ging het uiteindelijk wel.
Dus het werkt nu  ;D