Kortstondig geen reactie op gasgeven tijdens rijden

Gestart door arjen, 17-05-2008 14:56:19

Vorige topic - Volgende topic

arjen

Ik heb inmiddels twee keer meegemaakt dat als ik mijn gas losliet, om wat vaart te minderen, ik daarna geen respons kreeg bij het gasgeven. De eerste keer duurde dat een paar seconden, ik bleef gewoon gasgeven en hij pakte daarna weer op. De tweede keer was vandaag, toen ging het meteen over nadat ik switchte van LPG naar benzine. Ik dacht eerst dat dit met mijn automaat te maken had, maar ik denk nu toch dat het wat anders is...
Iemand een idee?

arjen

-D©©©L-

Misschien iets mis met de LPG installatie ?
Het is lastig om op basis van heel weinig feitelijke info en een "heel enkel keertje gaat het mis" (= reproduceerbaar ?!) een diagnose te stellen.

arjen

Ik weet het, maar het is nog maar twee keer voorgekomen, het is gewoon alsof je even voor niks gasgeeft, er gebeurt even niets, toeren lopen ook niet op...

Marcel T4?

arjen

Twee keer op LPG, tweede keer meteen benzine ingeschakeld en was het over. Maar bij de eerste keer ging het ook over toen gewoon gas blijven geven op LPG. Als het met de lpg installatie te maken heeft, wat zou het dan kunnen zijn?

Marcel T4?

Ik heb (gelukkig) weinig ervaring met LPG, maar het eerste wat mij te binnen schoot is verdamper....

Frans_S

Marcel

Had ik ook, maak je carterontluchting schoon, je vlamdover en je gasklep,
en kijk of de twee aluminium pijpjes aan je gas-lucht mengstuk goed vast zitten( mengstuk zit net voor de gasklep)