deurbekleding laat los!

Gestart door Guus, 23-12-2007 19:29:20

Vorige topic - Volgende topic

Guus

Hallo!

Wie kent het probleem van de loslatende deurbekleding van de skay lederen inzet stukken (Volvo V70 classic)? Die van mij achterportieren (zwart) laten los, is er iemand die weet hoe je dit kan fiksen?

Groeten,
Guus

Esveldt

Nee!

;D ;D ;D

Dat wordt vervangen! Zoeken bij de sloop.

Is een erg bekend probleem, zoekend op het forum zul je het vaker tegen komen.

cas

foto!  ;D ik wil je oude wel misschien. ik bekleed (design) stoelen en banken voor de hobby ( en schijn dat zeer goed te doen). en wil ook wel eens zoiets proberen te repareren. is nooit weg  :eusa_dance:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Esveldt

Citaat van: cas op 25-12-2007 12:56:27
foto!  ;D ik wil je oude wel misschien. ik bekleed (design) stoelen en banken voor de hobby ( en schijn dat zeer goed te doen). en wil ook wel eens zoiets proberen te repareren. is nooit weg  :eusa_dance:

Mwaah, denk niet dat deze gaat lukken. Je krijgt dat namelijk niet goed uit elkaar. Moet je echt snijden.

Dit deel zit er echt gruwelijk stevig ingelijmd.

Let wel ik zeg niet nooit.

Denk als je een mal hebt of zeer snel drogende lijm kom je een eind.

tackle

ik heb een injectiespuit gevuld met stoffeerlijm en in de blaas gespoten. Vervolgens een zak zand erop gezet en een nachtje op de vloerverwarming laten drogen. Je ziet er nix meer van.

cas

ik denk dat ik ook een heel eind zal kunnen komen. wat uit elkaar gaat kan ook weer in elkaar meestal. (met beleid) injecteren is ook een manier.

dus als jij hem in zijn geheel vervangt, dan wil ik hem graag om mee te experimenteren.   :eusa_dance:

misschien ga ik wel proberen een knalblauwe sky erin te lijmen  ;D

Esveldt

Ik heb er nog 1 in de schuur liggen.

cas

oei! mag ik mag ik mag ik! die hebben? dan wil ik die gebruiken om die andere kleur sky in te lijmen.... wil je dat dan ook nog eens opsturen?

kosten van alles maar even via de PB regelen?

Rutger

Ik heb ook hetzelfde probleem in mijn V70 in de deur linksachter. Heb al een aantal topics gevonden hierover. Ik denk dat ik het paneeltje vervang of opnieuw laat bekleden. Mijn vraag is: hoe krijg je dit paneeltje los? Moet je dan alles vanaf de deur loshalen of kun je op een of andere manier alleen het paneeltje loskrijgen? Is er een truc om dit makkelijk los te krijgen?

Esveldt

Yep, ik weet niet meer hoeveel schroeven maar, volgens mij maar 1.

Vervolgens met beleid trekken en naar links of rechts duwen dacht ik.

Rutger

Oké, en dan komt alleen dat paneeltje los? weet je nog waar de schroef zit....?

EVV

In het deur-dicht-trek-bakje, achter een kunstof afdek plaatje. Het is dacht ik een trox schoef. Het randje van het plaatje is nog net te zien op de deur foto van Esveldt

Rutger

Hoi,
Ik heb uiteindelijk bij de volvo sloop in Druten een tweedehands deurpaneel gehaald (50 piek). Omdat ik nog garantie had van de verkoper, heeft hij de kosten terugbetaald en het paneeltje erin gezet, was zo gebeurd, ziet er nu weer keurig uit. Het zou mij verbazen lijmen

Het oude paneel (linksachter) heb ik over. Wil iemand nog wat experimenteren hiermee? Je kan hem zo afhalen (kleur donker grijs), anders gaat ie de container in......

jackrabbit

gat boren aan achterzijde paneel en er wat lijm achter spuiten, dan voorzijde aandrukken...?