Ook maar ff opnieuw voorstellen I'M BACK!!

Gestart door T W R 850, 26-05-2008 20:21:11

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Ik vond de NB-FS-** al een zeer mooie auto om naar te kijken, en ik denk dat deze saffron ook kan rekenen op een goede zorg. Veel succes ermee! Gr Rayman
Dark Side of the Force is German

Walter

Ach, Roy mist gewoon zijn CY maar dat durft ie niet toe te geven... Wat een broederliefde hihihi

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

HaRdCoRe-WeZ

Welkom terug neefje.

De S70R is een hele dikke auto, jammer van de uiterlijke puntjes, maar ook die komen helemaal goed.

Ik zal gelijk maar even zo vrij zijn een foto te plaatsen van zijn andere hobby:

Word tijd voor een nieuwe shoot Marc, ding is alweer aardig veranderd.

T W R 850

Citaat van: VolvoMafia op 28-05-2008 08:17:42
Ach, Roy mist gewoon zijn CY maar dat durft ie niet toe te geven... Wat een broederliefde hihihi

hahahaaa Nee hoor hij vindt het helemaal geweldig hoor de R en ja ik geloof ook wel dat hij z'n CY af en toe mist, was ook echt een prachtbak!!!!

Nu rijdt hij een 5 serie touring en is ook een hele mooie kar.

T W R 850

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 28-05-2008 11:45:29
Welkom terug neefje.

De S70R is een hele dikke auto, jammer van de uiterlijke puntjes, maar ook die komen helemaal goed.

Ik zal gelijk maar even zo vrij zijn een foto te plaatsen van zijn andere hobby:
http://img258.imageshack.us/img258/7455/img9356borderkm2.jpg

Word tijd voor een nieuwe shoot Marc, ding is alweer aardig veranderd.

is inderdaad weer eens tijd voor nieuwe foto's jah!! er is weer genoeg aan verandert intussen.
likt me wel een mooi plaatje een S70R en een 1000 RR.
wat heb ik toch met R'etjes.

HaRdCoRe-WeZ

Heb dat ook een beetje, CBR900RR en CRX.

Maar is denk ik wel een leuk plaatje, Repsol vs. Saffron, gaan we doen!

Jeff

Welkom terug man! Veel veilige km toegewenst met de R ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Michael

Damn krijg nu toch wel spijt nu ik hem weer terug zie!  :'( :'( Heb nu een 850 Estate 2.5 10v en das echt heel erg wennen niet voorruit te branden ondanks dat er toch een leuk geluidje inzit! Ik wil weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb nu een rampen auto waar van alles aan stuk is of gaat!  :-\

Denk dat het een jaar duurt en dan maar toch weer een snelle!  ;D

Veel plezier ermee het is de beste en mooiste auto die ik heb gehad!  :eusa_doh:

p.s.

Ik heb een 850 als je de velgen nog kwijt wil!!!  :eusa_drool:

elianmars

Citaat van: Michael op 01-06-2008 12:15:44
Damn krijg nu toch wel spijt nu ik hem weer terug zie!  :'( :'( Heb nu een 850 Estate 2.5 10v en das echt heel erg wennen niet voorruit te branden ondanks dat er toch een leuk geluidje inzit! Ik wil weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb nu een rampen auto waar van alles aan stuk is of gaat!  :-\

Veel plezier ermee het is de beste en mooiste auto die ik heb gehad!  :eusa_doh:

p.s.

Waarom heb je 'm dan in hemelsnaam weg gedaan?  :eusa_think:

T W R 850

Citaat van: Michael op 01-06-2008 12:15:44

p.s.

Michael ik ken het gevoel een beetje, ik heb ook een hele mooie en goede auto weggedaan iets meer als een jaar geleden.
Ik heb voor de S70R een hele berg onderdelen besteld en ga er zo snel mogelijk aan beginnen, ben ook al bij de spuiter geweest en dat gaat dus ook gebeuren met de tijd.
Nu eerst het technische verhaal in orde maken en het optische komt iets later.
Heb  inmiddels wel andere velgen besteld en helaas voor jou had ik al gelijk iemand voor de volan's.
degene die de S gaat spuiten heeft zelf een 850 en had interesse in de velgen, maar mocht dit niet doorgaan ben jij de eerste die ik een bericht stuur ok.

Eugene

If it's not blown, it sucks...

T W R 850

ovlov 058

HaRdCoRe-WeZ

Tenzo oid toch Marc?

Deze moeten het dan toch gaan worden, zal echt erg dik staan onder een Saffron S70R!

martijn.

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 04-06-2008 09:45:27
Tenzo oid toch Marc?

Deze moeten het dan toch gaan worden, zal echt erg dik staan onder een Saffron S70R!

Grapje zeker :eusa_doh: