Richard's 850 **EINDE PROJECT!! (15 Mei. '10) **

Gestart door Richard850, 28-05-2008 11:37:08

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Balen joh!

Het trekken in je stuur kan ook komen omdat je linkervoorwiel een tik heeft gehad. Als ik zie waar ie de bumper geraakt heeft dan zal je wiel ook wel wat meegekregen hebben.

Succes met de afhandeling
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Balen, maar "gelukkig" ben jij de onschuldige.

Citaat van: Richard850 op 25-03-2009 00:07:29
Tja, idd... strax is sown beetje de hele auto gespoten:P Maarja, als ik genoeg krijg van de verzekering, komt er een mooie 850R voorbumper op;)

Dat was het eerste wat ik dacht, er wordt een nieuwe bump. gerekend, dus zou je "stom" zijn om niet van de nood een deugd te maken.

Succes!

GeertG

Net 2 maanden klaar en nu dit... balen !

Succes met afhandeling
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

DirkT?

Succes met de afhandeling en ik hoop dat je er in ieder geval niet slechter van gaat worden!
Ik ben afgelopen zaterdag vol (op de LA-kant + wiel) gepakt door een 81-jarige in een Toyota Yaris dus ik kan mij goed voorstellen hoe je je voelt.

thuur

Jeetje wat balen man :( Had je m net zo netjes...

Sterkte met de afwikkeling maar weer! :-\

Gr ;)

Richard850

Bedankt voor de reacties allemaal, ik baal er zelf ook gigantisch van....

Vandaag ff de schade goed bekeken, en opzich voor die harde klap valt het best mee.

Complete voorbumper, Binnenscherm zit een klein scheurtje in, auto trekt neer rechts, dus waarschijnlijk spoorstang krom, alleen niet te zien, en de velg ietswat beschadigd, maar waarschijnlijk niet krom, en de beschadiging is te polijsten...

Direct ff een schatting laten maken bij een schadebedrijf, en jawel, ik schrok er zelf ook van, maar de schade werdt geschat op €1500,- Excl. BTW.

Ben benieuwd wat ik hiervan ga krijgen, en hoelang dit gaat duren....

Nu hopen dat er een R-Bumper wordt aageboden:P

Ik houdt jullie op de hoogte.

Hans Duiven

Om  :eusa_sick: van te worden.. Heb je hem net weer klaar..

In ieder geval nog bedankt voor de workshop 'Onderbumper verwijderen doe je zo'    :evil:

Succes met de schadeafwikkeling!

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Black Magic

Daar word je niet vrolijk van natuurlijk , sterkte ermee!

fbm

Man wat een pech!

Citaat van: Richard850 op 25-03-2009 13:48:54
Nu hopen dat er een R-Bumper wordt aageboden:P

Die R bumper kan toch op het schaderapport gezet worden!  ;)

Richard850

Dinsdag naar duitsland geweest en ff stukje lopen gassen, maar moest elke keer afremmen omdat er weer iemand ging inhalen of wat dan ook... Top ligt ongeveer op 220...

Toen we buiten de auto stonden voel het op dat ik allemaal vet op m'n rechter voorwiel, na ff te kijken, bleek het te gaan om de aandrijfas hoes...

Zaterdag maar ff een nieuwe hoes erop zetten!

Richard850

Ik heb inmiddels ook bericht van de rechtsbijstand verzekering... Wordt daar eigelijk niet echt vrolijk van....

Omdat blijkt dat de andere partij van rechts kwam, en dus voorangsgerechtigd is....

De Nederlandse wetgever heeft gemeen aan het verlenen van voorang zeer zware eisen te moeten stellen. De voorangsplichtige dient rekening te houden met fouten van de voorangsgerechtigde. Pas wanneer de fout van de voorrangsgerechtigde bestuurder dusdanig onwaarschijnlijk is dat de voorangsplichtige hiermee in redelijkheid geen rekening hoefde te houden is wellicht mogelijk een gedeelte van de scahde op de voorrangsgerechtigde te verhalen.

Ben ik dus lekker klaar mee:| Gelukkig had ik foto's gemaakt, en die heb ik opgestuurd.

Nu maar afwachten op reactie, en hopen dat de schade betaald wordt...

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Als jij van links geraakt wordt, hoe kan die auto dan van rechts komen?

Teddy81

Het hele links rechts is hier volgens mij helemaal niet van toepassing. Heb je op het schadeformulier wel duidelijk aangegeven dat je je in een bocht bevond en dat de tegenpartij zich op jouw weghelft begaf? Aan de foto's te zien is duidelijk dat de tegenpartij schuldig is en jij op je eigen weghelft reed.
Ik zou nog maar eens alles duidelijk proberen te maken aan de verzekering. Sterkte ermee.