Richard's 850 **EINDE PROJECT!! (15 Mei. '10) **

Gestart door Richard850, 28-05-2008 11:37:08

Vorige topic - Volgende topic

Wibren

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Richard850

Ja idd, zeker vervelend, maja, ben allang blij dat ze heeft aangebeld....

Cker een beste deuk, en dat van een trekhaak:|

Foto's staan op 1e pagina...

-D©©©L-

CiteerVanmiddag direct ff langs een erkend schadebedrijf gereden, die gokte op ongeveer €1750,- Ex BTW

Als die schade echt 1750 euro is, is ie economisch total loss. 'K zou het niet te hoog opspelen.

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

Rogers XC 70 2000

balen van die deuk, het is zo'n mooi exemplaar.

1750 euris is veel geld.... centen strijken en kijken of je ergens een deur uit kunt halen in de juiste kleur...

Richard850

Ja idd €1750,- schrok ik ook van..... Misschien idd, ff deurtje ergens weg toveren, dan hebben we nog een leuk zakcentje over:P

Sbv

Ik heb nog wel een deur voor je, het is wel van een S70 en in de kleur zwart, maar ja dan laten sluiten en je houd nog steeds geld over

R o b

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 20-11-2008 11:15:41

centen strijken en ...

Gun de schadereparateur ook eens iets Roger.....op jou hebben ze ook al niets kunnen verdienen:

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 22-09-2008 11:47:57
Ik wil de schade uiteraard zo hoog mogelijk geschat zien worden, waarna ik het herstellen elders zo goedkoop mogelijk kan laten herstellen...

:eusa_shhh:

Richard850

Citaat van: Sbv op 20-11-2008 11:23:57
Ik heb nog wel een deur voor je, het is wel van een S70 en in de kleur zwart, maar ja dan laten sluiten en je houd nog steeds geld over

Okay zal het ff in me achterhoofd houden, en kijken hoe alles wordt geregeld, met name waar het geld heen gaat, of na mij, of rechtstreeks na de hersteller, als ik het krijg, regel ik zelf een deur en alles. Het schadebedrijf waar ik geweest ben, heeft foto´s en alles gemaakt, kentekenpapieren, en alles gekopieerd, die gaan er vanuit dat ik daar heen ga hahaha:P

Rogers XC 70 2000

Citaat van: R o b op 20-11-2008 11:25:15
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 20-11-2008 11:15:41

centen strijken en ...

Gun de schadereparateur ook eens iets Roger.....op jou hebben ze ook al niets kunnen verdienen:

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 22-09-2008 11:47:57
Ik wil de schade uiteraard zo hoog mogelijk geschat zien worden, waarna ik het herstellen elders zo goedkoop mogelijk kan laten herstellen...

:eusa_shhh:

gun jezelf eens iets, kun je beter zeggen... uit ervaring weet ik dat verzekeringsmaatschappijen een verzekerde wel eens een poot uitdraaien... de werkelijk geleden schade wordt zelden volledig vergoed... als je dan de reparatie goedkoper of in de donkere variant van grijs ;D kunt laten uitvoeren... why not?

Richard850

Ow zo, ja idd, hou k dr tog nog wat aan over;):D:P

BOV

Wel netjes nog van die vrouw dat ze kwam melden dat ze je auto beschadigd had en niet gewoon
doorgereden is!

Een schade kan gebeuren, maar ze was gelukkig wel eerlijk om het door te geven.
I take pictures and build stuff...

Richard850

Ja precies, tegen woordig rijden ze gewoon door... Terwijl het allemaal geregeld kan worden zonder kosten, ja je no-claim, maja.....

walter leever

idd er zijn toch nog mensen die weten hoe 't hoort,en niet eruit n**ien :eusa_clap:

wel spijtig,auto in orde, kun je weer opnieuw beginnen :eusa_doh:

Richard850

Ja precies, die zij er genoeg idd...

Tja precies, net helemaal klaar, en krijg je dit, maja, als die strax weer klaar is is de hele zijkant gespoten, incl, deukje in het achterscherm bij de achterdeur;)