i-pod aansluiting

Gestart door matrixxv70R, 24-09-2009 22:25:57

Vorige topic - Volgende topic

matrixxv70R

hey hallo mede forum maatjes!!!

even een vraagje ik ben opzoek naar een i-pod aansluiting heeft iemand ervaring met de
dension gateway type 100??? staat bij dat die ook te leveren voor volvo met sc radio!!!
ben benieuwd! :eusa_think:

Jorg Vseventy

Ik heb een gateway 100 gekoppeld aan mijn SC802. In de aanloop wel wat problemen gehad, maar software is nu verbeterd.

Tis even wennen met het gebruik, maar ik ben er tevreden over. Ik heb hem gekoppeld aan een Nano 4GB (nu 30 afspeellijsten en 42 uur muziek erop). Ik zou niet voor een te grote opslag capaciteit gaan, je zoekt je dan helemaal leip... Houd er rekening mee dat je afspeel lijsten max. 99 nummers kunnen bevatten, nummer 100 kun je niet met de radio selecteren. Als je nummer 99 afluistert, gaat ie daarna overigens wel gewoon verder met nummer 100.

Barry_C70

I don't have any experience with the Dension, I personally use a Blitzsafe setup, works flawlessly with my SC900 http://blitzsafe.com
Been using it for nearly 3 years and no problems ever, use an adaptor with it now so that it charges my iPhone, but thats an Apple thing, not a Blitzsafe issue.

Turbo-Geek

De blitzsafe is niks anders dan een IPod Aux in aansluiting op je SC radio. De Dension doet hetzelfde maar geeft je ook de mogelijkheid om via de radio de Ipod te bedienen (in beperkte mate welliswaar zoals hierboven ook beschreven word).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

jberg

google maar is op pa11-hon, das een ipodadapter voor honda, er is ook een verloopkabeltje voor volvo bij te bestellen

werkt foutloos, laad ipod op en is te bedienen via je radio, en werkt itt een dension ook met de sc900 sc901

kost ong 100 euro in amerika