korting et cetera

Gestart door Mik, 19-08-2003 16:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Mik

Ik vraag mij af of de 850 club een formele (derhalve statutair opgericht) of een informele vereniging is. Een en ander met het doel te weten te komen of het zinvol is vorm te geven aan het navolgende proefballonnetje.

a. mantelkorting bedingen bij verzekeringsmaatschappij ten behoeve van de 850's en V70's;
b. poging te wagen mantelkorting te bedingen ten behoeve van onderhoud van de door ons bereden machines;
c. (voorzichtig) korting te bedingen bij aankoop onderdelen/accesoires.

Zou de 850 club geen formele vereniging zijn, dan zou kunnen worden overwogen daar wel een van te maken. De doelomschrijving van de vereniging zou dan gelijk kunnen zijn aan de zojuist geformuleerde, als proefballon, geformuleerde uitgangspunten.

Hoewel ik nog geen lid ben (ga ik vandaag proberen te regelen) hoor ik graag van de leden, aspirant leden en de bestuursleden van de 850 club hoe tegen de ballon wordt aangekeken.

Groet,

Mike

rogier

Hooftman geeft 15% korting op onderdelen en accessoires als je een 850 Clubpas hebt. Overigens komt dit initiatief vanuit Hooftman zelf.

s©ub@

Bij Brezan (en franchisers van...) is toch ook een kortingsregeling van toepassing?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

micdee

Citaat van: scub@ op 19-08-2003 16:37:07
Bij Brezan (en franchisers van...) is toch ook een kortingsregeling van toepassing?
Heb je die misschien niet zelf voor elkaar gekregen??? ;)

denkweb

Kom maar op met de korting ;-)

Ben

Als dan dat 850 uit de naam kan worden weggelaten mag ik misschien ook wel meedoen? ???

timaan

De statuten staan niet op de site van de club. Het is wel van belang de doelomschrijving van de vereniging te weten.

Marc 0101.001

De statuten worden binnenkort op de clubsite gezet om dit soort discussies te voorkomen. Al lijkt het me nog steeds niet moeilijk om te bedenken waar de Volvo 850 Club Nederland voor is bedoeld..... Je hebt ook een P1800 Register, misschien kun je daar wel met een S60 of een Mazda terecht?

Walter

Citaat van: Rogier © op 19-08-2003 16:30:29
Hooftman geeft 15% korting op onderdelen en accessoires als je een 850 Clubpas hebt. Overigens komt dit initiatief vanuit Hooftman zelf.

Sorry, mijn schuld  ;D Even nuanceren, voor de discussies: in het clubblad staat een advertentie en daarisn staat dat alle club leden 15% korting krijgen bij het afhalen van onderdelen en accesoires. Bij montage van doen we uiteraard een net voorstel. Voor meer vragen : mail me. Dan kan ik je de officiele brief mailen die alle leden enige tijd geleden hebben ontvangen.

Greetzzz

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Mik

Ludo,

Lezen is het probleem niet. Immers, staat het doel nawkeuring omschreven.

"Deze club heeft als doel het gezamenlijk ondernemen van activiteiten, informatie en ideeën uitwisselen en natuurlijk het bewonderen van elkanders 850, S70, V70 of C70 !"

Evenwel zijn de begrippen "doel" en "doelomschrijving" geen synonieme begrippen. Voor zover zou worden getracht om voor de leden van de 850club kortingen te bedingen, dient een en ander ook overeenkomstig de doelomschrijving (de omschrijving in de akte) te zijn.  Vandaar dus mijn vraag.

mario

Citaat van: Mik op 20-08-2003 11:15:02

Evenwel zijn de begrippen "doel" en "doelomschrijving" geen synonieme begrippen. Voor zover zou worden getracht om voor de leden van de 850club kortingen te bedingen, dient een en ander ook overeenkomstig de doelomschrijving (de omschrijving in de akte) te zijn.  Vandaar dus mijn vraag.

Er zal ongetwijfeld in de statuten staan: het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn. of iets dergelijks, dus zal wel geen probleem zijn.

:) ;) :(

Mik

Korting op aanschaf van nieuwe Volvo's V70.  :) :)

Goed te horen. Wellicht dat het een idee is om voortuilopend daarop alvast te inventariseren alwaar reeds korting wordt gegeven.

Marc 0101.001

Citaat van: Mik op 20-08-2003 15:41:28
Korting op aanschaf van nieuwe Volvo's V70.  :) :)

Nee.... dan houden we geen leden over  ;)