SC-901 verspringt constant

Gestart door Scooby Doo, 15-06-2008 12:27:36

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Daar ik het met de zoekfunctie niet kon vinden, maar effe een nieuw topic voor geopend.

Ik heb een V70 R AWD MY00. Deze heeft een SC-901 met Dolby Surround system, en een 6 cd lader in de koffer.

Sinds deze voormiddag word ik dus knettergek van de radio.  :eusa_wall:  Het maakt niet uit of hij op radio of cd staat. Op radio verloopt hij na ongeveer 30 seconden van z'n frequentie. Staat hij op 92.9, gaat hij naar 92.8, duw ik hem terug naar 92.9 komt hij enkele seconden later terug naar 92.8  :eusa_wall: Frequentie of preset maakt niks verschil. Op de cd zit je op track 5, enkele seconden later gaat hij alle tracks naar beneden af 4 - 3 - 2 - 1. Duw je hem terug naar 5 begint hij er enkele seconden later terug aan 4 - 3 - 2 - 1.  :eusa_wall: 

Ik word hier dus gewoon gek van. De lust besluipt me reeds om hem eruit te rukken en tegen de muur te kwakken. :eusa_shifty:  Vermits dit me toch te veel centjes zou kosten probeer ik hier een alternatieve oplossing te vinden.  :angel:

Wie weet raad?

Kenny
Puppy Power!!!

-D©©©L-

Er lijkt een toets vast te zitten of een wiebelcontact in een soldeer verbinding.  Schoonmaken & doorsolderen wil wel eens helpen.
Zie je dit niet zitten en is uitbesteden te duur, vraag dan voor de aardigheid eens na wat een ruiler kost bij de dealert.

thuur

Volgens mij heb ik dit probleem hier eens voorbij zien komen, heb je op alle draden genoeg spanning? Alle zekeringen in tact?

Gr :eusa_think:

Scooby Doo

Ik gok op een wiebelcontact. Er zit niet echt een vast patroon in.

Vanochtend was ik reeds 10 min onderweg vooraleer het begon. Vanavond, onderweg naar huis, heeft hij het gewoon niet gedaan.

Stroom is niet uigemeten, maar de radio is er nog nooit uitgeweest, en verder werkt alles, dus een zekereing verdenk ik ook niet onmiddellijk.

Beetje de kat uit de boom kijken dus. Alvast bedankt voor het meedenken heren.  8)
Puppy Power!!!

Scooby Doo

Hmm, ik ben het zat met dat ding.  >:( >:( De ene keer krijgt hij de kuren na 2 minuten, de andere keer kan ik er een half uur naar luisteren zonder problemen.
Ben er vandaag van Antwerpen mee naar Petten gereden, dat is toch ongeveer 2,5u, en ik heb meer zonder dan met radio moeten rijden.  :eusa_wall:

Bij thuiskomst heb ik het ding er onmiddellijk uitgesloopt, en tijdelijk veervangen door een SC-900 uit een ongevalwagen die ik nog heb staan. Die z'n 3-cd lader werkt niet, maar de radio en de 6-cd aansturing werken prima.  8) Kan ik ondertussen toch al zonder ergernissen terug rondkarren.

Volgende week eens informeren bij de dealer, van zaken doorsolderen heb ik absoluut geen kaas gegeten, en om totaal verkl*ten van het ding te voorkomen moet dit door kenners gebeuren (of omruilen voor een nieuw/ruil exemplaar)
Puppy Power!!!