VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Niet dat ik kan zien. Het is alvast nog niet dringend. :)
Ik zal het één dezer wel's rustig bekijken. Ondertussen zijn de lederen delen al ingevet met ledercrème. :)

Thys

Interieur staat 'm goed Thomas! Het kwaaltje met die armsteun ken ik wel van mijn GLT maar echt een oplossing was er niet voor, behalve wat duwen/trekken/wrikken onder verschillende hoeken en in verschillende richtingen.

wepster

zo thomas dat misstaat hem zeker niet en ook nog eens in een geweldige staat veel rijplezier in die nieuwe zetels gewenst

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Vulk

Ik heb het bankje er uit gekregen, de oplossing van Thyzerrr was de juiste! :)

BOV

Citaat van: Vulk op 09-08-2010 19:30:55
Ik heb het bankje er uit gekregen, de oplossing van Thyzerrr was de juiste! :)

Heb je dat bankje binnenkort al nodig dan?
I take pictures and build stuff...

Vulk

Niet voor zover ik weet. :)

elianmars

Of heeft Joke je nog niks verteld?  ;D

Interieur ziet er heel mooi uit, Thomas!  :eusa_clap:

Vulk

Citaat van: elianmars op 10-08-2010 21:22:52
Of heeft Joke je nog niks verteld?  ;D

Alles in onderling overleg. :)

Tim N

Erg mooi chapeau!

Thys

Je weet toch dat het besluit allang genomen is, op het moment dat ze komt overleggen? :eusa_whistle: ;D

Mooi dat het gelukt is overigens!

thuur

Citaat van: thyzerrr op 10-08-2010 23:22:09
Je weet toch dat het besluit allang genomen is, op het moment dat ze komt overleggen? :eusa_whistle: ;D

Als de vrouw wil overleggen is het slechts een mededeling inderdaad. Als de man moet overleggen heet dat ook wel toestemming vragen.

Gr :eusa_shifty:

UserID6342

Zo kreeg ik dezelfde mededeling een tweetal jaren geleden en heb buiten haar weten om even een afspraak gemaakt in het UMCN St. Radboud voor sterilisatie bij mij.  Goh, wat was ze link ;D Relatie is kort erna op de klippen gelopen.  Dirkie heel erg blij met zijn solo beslissing ;D :evil:

Vulk

Vandaag heb ik 6 liter Castrol Magnatec 5W40 gekocht en een vers filtertje.
Ik rijd nu al een hele tijd tevreden rond op Castrol Magnatec 10W40 (geen mayo maar aan de peilstok in tegenstelling tot de Total-olie), maar aangezien ik hier overal op het forum heel goede dingen lees over 5W40 en turbomotoren... Het prijsverschil is een 15euro op een smeerbeurt, dus dat zijn ook de kosten niet.

Ik heb enkel wat schrik voor m'n keerringen, maar aangezien de auto volgende week een R-koppeling krijgt, dan gaat er ook een nieuwe krukaskeerring erin. Vandaar het ideale moment om van olie te veranderen.

Hij is klaar voor een chippie!

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

BOV

I take pictures and build stuff...