Aaarrgghh... Band kapot gereden

Gestart door KMvrtr, 27-05-2008 20:23:50

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Schrale troost:
Al met al denk ik dat ik nu met het vervangen van één band beter af ben dan met de overlast die vast zit aan het laten herstellen van mijn 850.

volvlo

Citaat van: KMvrtr op 27-05-2008 20:23:50
Hij kwam met een rotgang de parkeerplaats bij de buurtsuper afgescheurd

Misschien is de "Alto-coureur" volgende week vergeten dat hij beter niet op hetzelfde tijdstip boodschappen moet gaan doen.... :eusa_shhh:

Enno

jammer alleen ;) dat hij er dagelijks langs moet komen volgens mij.....beter de rustige tijdstippen uitkiezen.

KMvrtr

Inderdaad.

Eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem niet tegen komen binnenkort.

Maar goed, help is on the way. Dat wil zeggen, ik heb een verse band besteld.
Met wat mazzel wordt ie nog deze week op mijn werk afgeleverd.

razorx

Soms krijg je het gevoel dat de wereld aan het "verapen" is.
Zeker door dit soort lui.

Ik denk dat het gedrag van mensen niet slechter is dan "vroeger", er zijn alleen veel meer mensen.
Zowel laag opgeleid als hoog opgeleid, zowel beschaafd als onbeschaafd.
Het vervelende is dat beschaafde mensen niet direct opvallen, de "engnekken" vallen op omdat je er last van hebt.

Ontzettend vervelend wat je is overkomen.

Gelukkig dat je getuigen hebt, nu nog even geduld met het waarborgfonds.
Er wel bovenop zitten en van tijd tot tijd zeuren.

Hoop dat je je hart op dit forum een beetje hebt kunnen luchten.
Zo blijf je de verstandigste.

Sterkte!
Yits

Enno

Citaat van: KMvrtr op 28-05-2008 22:31:37
Inderdaad.

Eerlijk gezegd hoop ik dat ik hem niet tegen komen binnenkort.

Maar goed, help is on the way. Dat wil zeggen, ik heb een verse band besteld.
Met wat mazzel wordt ie nog deze week op mijn werk afgeleverd.

Nu wil het toeval dat ik vanavond daar bij de Deen....de weg was opgereden en er bepaalde gasten waren die kosten wat kost....voor wilden gaan.

ik ben MIDDEN op de weg stil gaan staan en heb staan afwachten wat er gebeurde...

Een vrouwtje wilde voorrang nemen....maar er was geen ruimte om met 2 auto's op de weg te rijden...dus ze moest ;) de stoep op. Daar achter een pizza boer die dat vrouwtje in de honda CRX zat op te jagen....en voordat dit alles zich afspeelde een of andere indonesier in een blauwe PAssat die als een idioot door bleef rijden. Hij was er de reden van dat ik stil ben gaan staan om omgelukken te voorkomen.

Kort daarop reed mijn buurman in zijn octavia achter me, die blijkbaar van zijn zwangere vrouw zo snel mogelijk thuis moest komen. Bij het nemen van drempels rem ik bijna af tot 0 KM / uur. Dit om mijn auto te sparen. Hij met zijn leasbak jakkert gewoon door, en kon nog net hard genoeg remmen om daarmee een nieuwe bumper te voorkomen.

KMvrtr

Citaat van: razorx op 28-05-2008 23:50:50
Gelukkig dat je getuigen hebt, nu nog even geduld met het waarborgfonds.
Er wel bovenop zitten en van tijd tot tijd zeuren.
Sterkte!
Yits
Denk dat dat hem niet gaat worden Yits.

Citaat van: KMvrtr op 27-05-2008 23:27:51
Hmm, Waarborgfonds wordt niks:

Voor schade veroorzaakt door onbekende motorrijtuigen geldt met ingang van 11 juni 2007 een eigen risico van € 250,00 per benadeelde partij.

Tenzij onverhoopt de velg ook beschadigd blijkt te zijn.

razorx

V70geRwin

Citaat van: bassie81 op 28-05-2008 14:07:10
je had ook gewoon over hem heen moeten rijden. Komop het was een alto, daar merk je nix van  ;D

Ik begrijp de reflex van het uitwijken wel .... je bent toch ingesteld op het voorkome van een ongeval.

Toen ik een keer uitweek voor iemand die dwars door een rij stilstaande auto's op mijn baan kwam kreeg ik van oom agent ook te horen dat je verzekeringtechnisch de "dader" beter kan raken dan ontwijken  ::) gezien het feit dat ik toen een Uno reed dacht ik daar echt anders over...

rare wereld die verzekeringswereld...

zelf ben je zo beter af al kost het je een band. helaas is die gedachte ook je enige troost. ik twijfel ook steeds vaker om niet verstandig een aanrijding te voorkomen maar die mensen echt te confronteren met hun onacceptabele acties. ze komen er gewoon te vaak mee weg...

Christian Rodenburg

tis idd belachelijk.. je kan soms beter echt brokken maken dan dat je een kleine schade maakt, en geen gewonden maakt..  heb ook regelmatig gehad dat je flink moet uitwijken voor een kunstgebit die denkt dattie met zn scootmobiel uit 1800 een vrachtwagen kan inhalen met 60 km p uur..  zonder ooit een keer in de spiegel te hebben gekeken..  Grom..
Wat er ook is.. Bel Criz

Turbo-Geek

Wat opvalt is dat in NL steeds meer gesproken wordt over de verloedering van de maatschappij, het 'verapen' zoals reeds hierboven is vermeld.
Wat nog meer opvalt is dat je steeds vaker leest dat mensen dus getuigen zijn van dit soort voorvallen maar men GEEN KLOTE verder doet.
Dus meneer gaat rustig door met het aftuigen van zijn vriendin (bijvoorbeeld) en de rest die keek er na en naderhand gaat ze er wat van vinden.

Brengt ons weer bij de mentaliteits kwestie, we willen het allemaal wel veranderen (of het nou over brandstofprijzen gaat of asociaal gedrag) maar liever doen we er zelf niks aan en wachten tot een ander het initiatief neemt.

Mooi voorbeeld om on topic te blijven zijn de getuigen van de brutale automobilist zoals KMVTR dan beschreef maar naderhand had NIEMAND een kenteken oid gelezen/onthouden ..... Yeah right  :eusa_whistle:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

M.E. AMC

Citaat van: KMvrtr op 28-05-2008 10:35:05
Nope, dit vond plaats in het altijd pittoreske Almere.

rond kijken of je die auto tegen komt voor het kenteken, waar was het in ons almere
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

KMvrtr

Citaat van: M.E. AMC op 01-06-2008 07:27:36
Citaat van: KMvrtr op 28-05-2008 10:35:05
Nope, dit vond plaats in het altijd pittoreske Almere.

rond kijken of je die auto tegen komt voor het kenteken, waar was het in ons almere

Almere Buiten, Regenboogweg, parkeerplaats bij de Deen.

Christian Rodenburg

@Turbo-Geek:
Zeker is dat iets wat tegenwoordig vaak "vergeten" word.. Ingrijpen als t nodig is.. Of er word ingegrepen waar het niet nodig is.. De vraag is, kunnen we zelf wel ingrijpen.. vaak hangt er nog een straf aan als je zelf ingrijpt.  grr
Wat er ook is.. Bel Criz