Nieuwe 850 T5 rijder

Gestart door Danny, 04-06-2008 19:37:11

Vorige topic - Volgende topic

Danny

Verlagen is niets. Alleen op het circuit is het mooi als je geen een drempel hebt. Hij licht als een blok op de weg met die goodyear eagel f1. Maar verlagen heb ik al een keer gedaan bij een 460.
Als ik deze verlaag is het alleen voor. GRZ danny
M.V.G D@NNY                          

Chris

Citaat van: dannywagemakers op 08-06-2008 23:03:12
Verlagen is niets. Alleen op het circuit is het mooi als je geen een drempel hebt. Hij licht als een blok op de weg met die goodyear eagel f1.

Persoonlijk vind ik het optisch mooier als hij wat lager ligt. En je krijgt er echt geen problemen mee hoor, tenzij je hem 1 cm van de grond gaat leggen misschien :evil: Maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik vind dat hij erg hoog op zijn pootjes staat, wat ik overigens ook erg vreemd vind omdat ik zelf ook een T-5 heb met Volans die beduidend lager ligt. Lijkt wel of iemand er standaard (niet T-5) veren onder heeft gezet. :eusa_think:

Menigeen rijdt hier rond met 4cm verlaging, en dat levert geen problemen op. En dan hebben de meeste nog een R-taartschep ook... die toch net weer wat makkelijker straat of drempel raakt.

Maargoed, het is jouw auto ;D Gewoon lekker doen wat je zelf wil... jij moet er immers in rondhobbelen.

MarcelT5(R)

Ziet er zeer fraai uit. :eusa_clap:
Veel plezier met je 850.

Rutger B

mooie 850 hoor   :eusa_clap: en goeie kleur  ;D :evil:

Danny

Weet iemand veerpoten voor de voorwielophanging met verlangings veren dus schokbreker en veer compleet 2X. Hij gaat voor wat zakken. Grz danny
M.V.G D@NNY                          

)()()sT

Waarom bestel je niet alleen een setje voorveren van Apex? Die kosten bij Stroeve maar iets van €70,-

Moet ik ook nog doen bij de V ;)

Boeijke

Mooie auto Danny.
Heb het geluk al een x gehad om em Live te zien.

Willem

MarcoV

Mooie auto hoor, welkom hier en veel plezier er mee!

MarcoV ;)

walter leever

knappe bak,dat vraagt om van te genieten!! ;D

Danny

Citaat van: Boeijke op 31-07-2008 14:21:03
Mooie auto Danny.
Heb het geluk al een x gehad om em Live te zien.

Willem

Ey was jij dat in oss met die roden sedan ?? afgelopen zomer ??
grz danny

M.V.G D@NNY                          

Boeijke