Volvo-Forum Eindejaarsmeeting 2008, 27-12 Baarn

Gestart door Ben, 06-06-2008 21:10:12

Vorige topic - Volgende topic

Iko

Ik kan nog met de zwarte komen ipv de groenen  ::)

mehn

Citaat van: Autogek op 27-12-2008 12:20:52
Hans heeft een sterke voorkeur voor zwarte auto's. En zeker, de 800 dient goed vertegenwoordigd te zijn. Dus het treft dat ik met de R kom ;).

Zwarte 855's wordt wat moeilijk. Kijk maar eens in Roffel 27 ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Autogek

Citaat van: mehn op 27-12-2008 12:25:37
Citaat van: Autogek op 27-12-2008 12:20:52
Hans heeft een sterke voorkeur voor zwarte auto's. En zeker, de 800 dient goed vertegenwoordigd te zijn. Dus het treft dat ik met de R kom ;).

Zwarte 855's wordt wat moeilijk. Kijk maar eens in Roffel 27 ;D
??? huh, ik vat um ff niet, welke pagina? Hij is Black Stone, dus veel zwarter wordt zo'n 855 niet...
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

FGG

Zo, we zijn weer terug.

Leuke meeting! Indrukwekkende collectie oud spul.

Verder even lekker bijgekletst met Rob (Kuko), Marcel (V70R) en Ben. Wel wat aan de frisse kant, maar droog en zonnig. Top, dus!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

TIMON

erg leuk  :eusa_clap:

veel volvo rijders bij elkaar 8)

wel erg koud :eusa_naughty:

ps was niet met de 850 maar met V70R AWD
85011940

MichielMaas

Mooie collectie, veel volvo op de parkeerplaats, was een leuke meeting.  :eusa_clap:

Ben en anderen, dank voor jullie gastvrijheid en inzet.

gewoon peter

Hallo, onze eerste ontmoeting met mede volvorijders. Wel een hoop andere modellen (maar dat was bekend) maar gelukkig ook wat 850'ers en zowaar op een tiental vierkante meters 4 stuks CY. Helaas geen bekenden gezien (altijd zo trouwens de 1e keer).
Maar binnen een aantal zeer leuke en mooie gezien en kennisgemaakt met de hartelijkheid van de eigenaar. Maar toen ik wat folders wilde aanschaffen en mijn oog viel op een 850 (nederlands) en een 855T-5R stonden daar getallen op. Op het 3voudig gevouwen folder van de 855 stond "75" en de Nederlandse folder van de 850 een "10". Dit was overigens een hele dikke folder op glanzend papier in schitterende druk. Zeg tegen Irma (m'n vrouw) heb jij nog € 10,75? Ja hoor en geeft mij € 11,00. Overhandig dit aan Hans en pak de 2 folders. Zeg nog "laat dat kwartje maar zitten voor de kofie". Zegt hij "en die andere € 74,00?" Heb hem snel teruggelegd en ben direkt omgeschakeld van ik ga in bomen handelen naar alle volvo dealers, folders verzamelen, 15 tot 20 jaar laten liggen en dan aan de man brengen. Geen investering en toch dikke winst. Moet ik natuurlijk niet van die zuunigerds tegen komen zoals ik.
Kortom, na die tijd weer heerlijk naar Nijhof gegaan, een deel van de kerstgratificatie daar achtergelaten in ruil voor wat mooie leuke goederen en op naar IJsselstein. Daar aangekomen (17.30 uur) niets gezien, wel mooie foto's gemaakt van de verlichte mast en toen maar rustig naar huis gehobbeld. Als ik de rest van het programma lees voor vanavond schijnen we toch wat te missen. Helaas volgende keer maar beter op de aanvangstijd letten. Hoop dat jullie allen een heel fijne avond hebben, gr. peter en irma

reneetje

Mooie collectie, kon het rustig bekijken.........totaal niet druk...........

om 16:30.......  ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

MJH

Was idd leuk en koud. Veel Volvo. Prachtige 262's gezien. Zou m'n roffel er zo op inruilen, maar ik vrees dat ik dan nog een beetje erbij moet leggen.

Crappy phonepics van de parking:

Marcel, bedankt voor de kroketten.
Ben, je hebt gelijk: die XC60 is mooi ding. (maar niet mijn smaak ;D )
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Jan_D.

Citaat van: gewoon peter op 27-12-2008 19:20:20
Hallo, onze eerste ontmoeting met mede volvorijders. Wel een hoop andere modellen (maar dat was bekend) maar gelukkig ook wat 850'ers en zowaar op een tiental vierkante meters 4 stuks CY. Helaas geen bekenden gezien (altijd zo trouwens de 1e keer).
Maar binnen een aantal zeer leuke en mooie gezien en kennisgemaakt met de hartelijkheid van de eigenaar. Maar toen ik wat folders wilde aanschaffen en mijn oog viel op een 850 (nederlands) en een 855T-5R stonden daar getallen op. Op het 3voudig gevouwen folder van de 855 stond "75" en de Nederlandse folder van de 850 een "10". Dit was overigens een hele dikke folder op glanzend papier in schitterende druk. Zeg tegen Irma (m'n vrouw) heb jij nog € 10,75? Ja hoor en geeft mij € 11,00. Overhandig dit aan Hans en pak de 2 folders. Zeg nog "laat dat kwartje maar zitten voor de kofie". Zegt hij "en die andere € 74,00?" Heb hem snel teruggelegd en ben direkt omgeschakeld van ik ga in bomen handelen naar alle volvo dealers, folders verzamelen, 15 tot 20 jaar laten liggen en dan aan de man brengen. Geen investering en toch dikke winst. Moet ik natuurlijk niet van die zuunigerds tegen komen zoals ik.
Kortom, na die tijd weer heerlijk naar Nijhof gegaan, een deel van de kerstgratificatie daar achtergelaten in ruil voor wat mooie leuke goederen en op naar IJsselstein. Daar aangekomen (17.30 uur) niets gezien, wel mooie foto's gemaakt van de verlichte mast en toen maar rustig naar huis gehobbeld. Als ik de rest van het programma lees voor vanavond schijnen we toch wat te missen. Helaas volgende keer maar beter op de aanvangstijd letten. Hoop dat jullie allen een heel fijne avond hebben, gr. peter en irma

Ha, grappig!! Ik hoorde dat gesprek net. Ik stond wat verder er vanaf.

Overigens, de modelletjes die te koop staan, zijn ook wel aan de prijs. € 25 voor een paar dingen die ik een paar jaar geleden zelf in Zweden gekocht heb voor max € 10 omgerekend.
Ik had beter een koffertje vol moeten kopen kennelijk en dan eens op de VKB gaan staan!
Maar: Hans vraagt het ervoor en de kunst is het er ook echt voor te krijgen ;D

Maar het aller belangrijkste: aardig dagje, weer even gezellig gekletst en het één en ander aan fraais bekeken.

@ Ben en anderen: dank!!

koenne

Was een geslaagd feestje, de sfeer was goed, en er was veel moois te zien.
Heb tevens nog gevraagd aan Hans waarom er geen 850 staat, daarop kreeg ik het mooie antwoord: "we hebben nog geen geschikte auto gevonden, maar als je een t5-r ofzo weet met 20-30k op de teller is er grote kans dat deze toegevoegd wordt aan de collectie" Dus volgend jaar is de collectie misschien echt compleet.

MichielMaas

Nog wat mooie 855's op de meeting gezien

;)

Jan_D.

Die was idd heel erg mooi, maar persoonlijk vind ik die meegespoten deurgrepen niet zo fraai.

MichielMaas

Citaat van: Jan_D. op 28-12-2008 23:41:26
Die was idd heel erg mooi, maar persoonlijk vind ik die meegespoten deurgrepen niet zo fraai.

OK, 1 puntje aftrek, kom ik op een 9 uit.... ook mooi.
Ben ik een docent of niet met deze puntentoekenning.......

FGG

Citaat van: MichielMaas op 28-12-2008 23:43:13
Citaat van: Jan_D. op 28-12-2008 23:41:26

OK, 1 puntje aftrek, kom ik op een 9 uit.... ook mooi.
Ben ik een docent of niet met deze puntentoekenning.......

Dan mag je nog een punt aftrekken, ik vind de auto net te laag liggen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: