Vraag over schade aan achterbumper

Gestart door Bouma206, 13-07-2008 15:42:20

Vorige topic - Volgende topic

Bouma206

Hallo,

Ik heb sinds alweer een tijdje schade aan mijn volvo. Het is een schade rechtsachter op de zijkant. Dus op de achterbumper en in het paneel net voor het tankklepje.
De achterbumper is optisch aan de zijkant kapot. Graag zou ik willen weten hoe ik deze kan demonteren en hoe de binnenste bumper erin zit of deze alleen aan de achterkant zit of dat die ook de bocht nog om gaat naar de zijkant.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Ik zoek overigens ook nog een bumper. Dus heb je eentje liggen dan hoor ik dat ook graag  ;)

Arend
Fryslân boppe!!!!

)()()sT

Even denken.....
Bij de 850 vorig jaar een trekhaak gemonteerd....
Aan de onderzijde zitten bouten dacht ik....
Aan de binnenzijde ook, maar volgens mij kom je daar aan een kant alleen van onderen bij.. Aan de andere kant zit in de achterbak een klepje waar je een bout kan losdraaien....

Mijn geheugen laat me even in de steek; kan niet naar de auto lopen nu om te zien hoe het zit  :eusa_think:

Bouma206

Hmmmm jammer.
Kijk het scheelt mij enorm veel gezoek als ik ongeveer weet hoe hij gedemonteerd moet worden.
Fryslân boppe!!!!

)()()sT

Kruip even onder de auto dus....

Sowieso de popnagels uittikken in de wielkast...
Dan aan de achterkant aan de onderzijde kijken of er wat zit;
En dan ergens ter hoogte van de tankklep zit ie ook vast... ook dat kun je eens van onderen bekijken, en aan de binnenzijde....
Ik meen dat die zij aansluiting met een steeksleutel los te draaien is; is een bout/bevestiging aan de buitenzijde  naar binnen.