scharnieren dashboardkastje

Gestart door Vulk, 11-06-2008 13:33:52

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Vulk op 22-03-2009 20:36:29
Dat of een extra ijzeren plaatje erboven vastschroeven.

Eerst maar proberen om die geleiders los te krijgen. Ik krijg het deksel losgeschroefd, maar verder geraak ik niet.
tips?

Je bedoelt die bogen?

Op de foto van Domaso kun je zien wat je moet doen. Met een kleine schroevendraaier aan de rechterkant van de bogen een palletje iets naar binnen duwen. Dan met de schroevendraaier de boog uit de klep wrikken.
Het gaat misschien een beetje moeilijk, maar het is mij nog nooit gebeurd dat er iets afbrak, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

RRRRR_Ramon

Citaat van: Vulk op 22-03-2009 20:36:29
Dat of een extra ijzeren plaatje erboven vastschroeven.

Eerst maar proberen om die geleiders los te krijgen. Ik krijg het deksel losgeschroefd, maar verder geraak ik niet.
tips?

In mijn voormalige 855 was ook het scharniertje kapot. Het was bijna afgebroken. Ik heb toen het kleinste stoelhoekje, een ijzer plaatje gebogen in een hoek van 90 graden met 2 schroefgaten erin, erop vastgeschroefd met kleine parkertjes. Het zat weer stevig vast.

Idee van stoelhoekjes:

Succes!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

JoNaNo

Heeft iemand misschien een onderdeel nummer van de geleiders?

Mijn linker geleider is gebroken bij het demonteren van het kastje voor het openen van het slot.

De rechter kon ik vrij gemakkelijk loshalen door een dunne platte schroevendraaier in de uitsparing te steken en hierna voorzichtig aan de geleider te trekken.

Jonano

mehn

Citaat van: JoNaNo op 23-03-2009 20:01:55
Heeft iemand misschien een onderdeel nummer van de geleiders?

850:
Met airbag: 9132258
Zonder airbag: 6818786

V70:
9204174

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

JoNaNo