Even voorstellen !

Gestart door Eric69, 17-06-2008 19:59:01

Vorige topic - Volgende topic

Eric69

Hallo;
Ik ben Eric Heilmann.
Sinds het behalen van mijn rijbewijs in 1989 heb ik al menig volvo in mijn bezit gehad. Mijn eerste was een 244 GL, Amerikaanse uitvoering. Deze werd hier niet gemaakt. Verder een 440 GLT, 360GLT, een 240GLT station, een gele 850 T5R  met 320 pk(spijt van dat ik deze verkocht heb) , en als laatste weer een T5R, welke ik nu nog heb, maar die ik wil verkopen.
Dit is een T5R automaat, zwart, uiteraard met alle extra's. Deze heeft nu 350.000 km gelopen, en er is wat werk aan. (Hij rookt af en toe erg...) Interesse? bel me ff op 06-21542521.
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik doe hem weg voor 3000 euro !

Verder ben ik een T5 klaar aan het maken voor op circuits te rijden. Deze heeft een Fia gekeurde rollkooi erin, en kuipstoelen, gele koni's, chip, enz.... Ik ben eventueel bereid deze ook te verkopen, daar ik bezig ben met een kitcar (een dax rush). Ik zou deze auto ook zonder motor willen verkopen, daar ik de motor voor de kitcar kan gebruiken. Ik zou zeggen, doe een bod. Overigens zijn de schokbrekers nieuw, zelfs nog niet binnen!

Groet;
Eric

)()()sT

Welkom, volgens mij heb ik je laatst gezien bij onze forumtechneut  ;D

rifwachter

Hallo Eric,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Mmm, is het een introductie of een advertentie?

Hoe dan ook, welkom op 't Forum, Eric.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Hee Eric,

Welkom op het forum!!

Citaat van: )()()sT op 17-06-2008 20:19:45

Joh, waar is dat dan?  :eusa_whistle:

If it's not blown, it sucks...

wepster

Citaat van: Eugene op 18-06-2008 23:28:07
Hee Eric,

Welkom op het forum!!

Citaat van: )()()sT op 17-06-2008 20:19:45

Joh, waar is dat dan?  :eusa_whistle:

tis wel een auto onder de 4 mille dus ik denk dat ik wel weet waar die heen gaat om als dally drife te fungeren  :eusa_whistle: