knoekje in stuur

Gestart door Antonio, 20-06-2008 01:14:58

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Tja, mijn vrouwe zegt t niets, maar ik ervaar een knoekje in het stuur.

Een lichte aarzeling/soms knoekje in het stuur als je instuurt. ik kan het niet goed omschrijven. Ook als je met 1 kant van de wagen door een kuil rijdt, voelt het stuur niet vast in handen. Net of er ergens toch een kleine speling op zit, dat je voelt in het stuur.

De garage wijdt het aan de hardere voor vering. Volgens mij toch ergens speling (stuurhuis; neeeej!!!) . Wie herkent dit en kent de oplossing?

-D©©©L-

Antonio

hey man, wat is dat toch voor kratje in je avatar?? :eusa_think:

FGG

Loop ook even de bouten/moeren van je subframe na. Bij mij zat er 1 los, aangedraaid en knoekje weg.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Denk een draagarm waarvan de bussen versleten zijn.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Citaat van: Antonio op 20-06-2008 01:14:58Tja, mijn vrouwe zegt t niets, maar ik ervaar een knoekje in het stuur.

"Knoekje" ?? Dat je iets ontdekt wat je niet kunt plaatsen is tot daaraan toe, maar dat je daar zo'n pr8ig woord voor verzint is gewoon fantastisch!!!  ;D

Btw: zou het wellicht ook gewoon dat gekraak kunnen zijn dat je weleens hoort bij maximale stuuruitslag? Dan is een beetje vet hier en daar voldoende (zie ook elders op dit forum).

Suc6 R mee iig.
No shirt no shoes, no pinball

Antonio

Tja, het voelt gewoon als een knoekje! Kon even nix anders verzinnen (het was ook al laat).

Even een update.  Stuur in de 0-stand en dan met korte rukjes links/rechts afwisselen roept het knoekje ook op.

Maar het is vooral voelbaar bij het rijden door een kuil.

Maximale stuuruitslag valt af, want het knoekt ook rond de middenstand (niet dat ik dat gekraak niet ken hoor).

Ik ga ns aan de gang met de draagarm bussen en subframebevestigingsbouten.

Wel apart dat de garage niet met deze suggesties komt.

Thanx maar weer.

thuur

Heeft de 850 een kruiskoppeling in de stuurstang?

Gr ???

Antonio

wie, wie, wie beweert dat??