verwarmingsconsole

Gestart door Maurice, 20-08-2003 22:14:16

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Een vraagje kan hem niet vinden in de zoekfunctie. De console waarin de draaiknoppen zitten voor de verwarming en de knoppen re-circulatie en airco, hoe krijg ik deze eruit? Mijn schakelaar van de handmatige airco gaat uit zichzelf aan terwijl deze op uit staat. Nu voelt het alsof deze schakelaar lam is. En wou ik hem eventueel vervangen. Alle reacties bent ik zeer blijd mee. Had vorige week ook al een probleem met kachelrelais en ben door mede roffelaars zeer goed geholpen. Dank hiervoor.
Volvo 850 GLT 1994
Lidnr: 0203258

ed

Bij mij zat deze vast met klemmetjes. Als je de radio eruit haalt kun je achter de airco console komen, en druk je hem er zo uit. Ik weet niet zeker of hij ook met een schroefje vast hoort te zitten.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

MarcelK

2 klemmetjes per kant aan de zijkant
Niks geschroeft of vastgezet, inderdaad via de radio eruit drukken of voorzichtig aan de unit zelf trekken.

Maurice

Klopt het dat het ding vrij strak zit. Ik krijg hem er niet uit. Misschien met een beetje geweld al hoewel het dashboard ook mee buigt. Wacht toch maar effen voor een reactie voor ik de hele klerezooi weer eens stuk heb. Ben nogal een slopend typje.
Volvo 850 GLT 1994
Lidnr: 0203258

denkweb

eerst hele unit eruit peuteren en dan vanaf de achterkant de schakelaar eruit drukken... toch?