Auto FF opfrissen!

Gestart door gydo de graaf, 19-06-2008 20:35:47

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

Nice ! Heb je ook een 417 ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

tackle

ziet er retestrak uit, lijkt wel een s70

Thys

Die staat mooi te glimmen Gydo!

Emiel

8)

Ziet er goed uit man!

elianmars

Het hoort eigenlijk niet op een 850 en ik loop ook vaak te blèren dat het niet mooi is, maar ik moet bekennen dat de wagen er heel goed uit ziet met die meegespoten bumperdekken en stootstrips!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Freakybaby

Hele nette auto! Meegespoten bumperdelen staan niet in elke kleur goed, maar dit ziet er erg goed uit.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MarcoV

Citaat van: Freakybaby op 13-07-2008 01:32:32
Hele nette auto! Meegespoten bumperdelen staan niet in elke kleur goed, maar dit ziet er erg goed uit.

Uiteraard, dit is dan ook de mooiste kleur ooit geleverd  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Ziet er goed uit hoor, strakke auto!

MarcoV ;)

V70geRwin

Subliem en mooi hoor.
Nog de andere achterlichten erin en je houd iedere niet kenner voor de gek
(goed voor de inruilwaarde  :evil:)

gydo de graaf

Dank u, dank u, inderdaad een mooie kleur. Vandaag zal ik op vakantie naar frankrijk dus alles maar een beetje heel proberen te houden. Maaruh spekkie99, al dat geld wat er het laatste jaar is ingepompd zal ik er nooit meer voor terug krijgen, en dat hoefd ook niet, het is alleen al een genot om mee te rijden