Estate 7-zitters (andere merken)

Gestart door Daf46, 08-05-2008 12:40:57

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Austin / Rover Montego  :eusa_silenced:

gr, JP

Daf46

Daf46

Zeer vervelend  :evil:, maar de Mercedes W210 lijkt momenteel een grote concurrent voor een V70n (als opvolger voor de 850, niet ongerust worden die blijft nog wel een jaar of 2).

Blijkt de enige te zijn die vlot een 3e zitrij met LPG tank laat combineren. Bovendien zijn de benzinemodellen (E240) niet duur (2de hands) en meestal goed uitgeurst (avantgarde).

Walter

Gingen vroeger stappen in een CX break familiale. Kon je ook met 7 in :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

sinat

Enigzinds recente stations met derde bank behalve Volvo, voor zover ik weet:
- Renault Laguna Familiale tot 2000/2001
- Peugeot 406 Familiale
Als je deze al zou willen hebben ;)
In deze twee modellen kan derde bankje niet achteraf in een niet-familiale worden ingebouwd!
Hoe dat bij de Mercedes zit weet ik niet.

Een V70 met derde bankje kan met enige aanpassingen wel met gasonderbouw.

The Saint

Fullsize amerikaanse stationwagons (ik heb het dus niet over Deawoo..) hebben het ook. Maar in Nederland wordt de plek voor de beentjes meestal ingenomen door een grote gasbom...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

He grappig... Wij hebben vroeger nog een R21 Familiale gehad thuis. Dat was de 1e leaseauto toen. Die werd opgevolgd door een eveneens rode R21 waar pa een voorstoel van een eend dwars achterin geschroefd had. Tegen de achterbank aan.

Je moet iets om je 4 koters te vervoeren
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn