ff voorstellen

Gestart door terry855, 30-06-2005 15:45:31

Vorige topic - Volgende topic

terry855

Dag Volvo-fanaten,

Ben op dit moment niet (meer) in bezit van een 855 maar die gaat er wel weer komen. Weet alleen nog niet of het een T-5 of een T-5R wordt  :-\. Als aanvulling of vervanging van een lease-auto.
Reden: mogen alleen nog maar VAG, Renault of Opel kiezen, enne...... dat zie ik niet zitten

Gebruik forum zowel voor weetjes als voor de aankooptips. Heb nog een paar maanden de tijd. Als het haalbaar is zal het wel weer een R worden, hoewel het vorige bezit van een V70 R (safran-yellow) behoorlijk in de papieren is gelopen (had mijn Stinger nog niet geïnstalleerd  ;D).

Tips en ervaringen altijd welkom ook over het importeren uit het buitenland.

Groeten,  :D
T855

Reitse

Jij gaat expert worden op gebied van zoekfunctie ;)

toycar

Citaat van: terry855 op 30-06-2005 15:45:31

Reden: mogen alleen nog maar VAG, Renault of Opel kiezen, enne...... dat zie ik niet zitten

8) Kan een reden zijn om een andere baan te zoeken.

Lempke

In ieder geval succes met je zoektocht.

Lempke.              ::)
                  8)
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

NicoGLT93

veel succes Terry855,

je zult de aankooptips al gezien hebben, en zoek eens op marktplaats.
Maar vooral, de ambiance onderwerpen bij off topic  ;D
Wat een entertainment, ik was meteen verkocht aan dit forum.

groeten  ;)
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.

terry855

Kleine update:

In 2006 is het een 850 T-5R geworden, Italiaanse import, black-on-black. Gehele historie voorhanden, 172K op teller. Goede afspraken met garagist.
In 2007 is dat een V70R geworden, waarvan ook de afbeelding. Nog minder kilometers, afgestempeld boekje etc. Fantastische auto, maarre.......... ik maak teveel kilometers. Meer dan 50K. Vind het zonde om de R op te rijden. Lang over nagedacht ook omdat ik de R bijna perfect heb nu: nieuwe remschijven V+A, nieuwe turbo, distributie op tijd, nieuwe bobine, etc.....

Dus wordt het binnenkort, over een week,  een S70 TDI met gereviseerd blok en automaat. Nog wat jonger, nu uit 1998 (bijna laatste editie)

Er komt nog wel iets bij, heb ik besloten. Waarschijnlijk toch weer een 850 Estate of V70 met wat extra's 300 Pk+, weet er één te staan in Zweden maar kleur 'screaming yellow' en alle stickers bevallen geheel niet.

Ik laat het weten
T855

)()()sT

Aha, jammer van de V70R (kheb 'm zelf ook  ;D)
Heb je hem ingeruild op de diesel? En een snelle 855 voor erbij is natuurlijk ook niet mis...
Ik ben het met je eens dat je de V70 niet op zou willen rijden, ik hoop over een tijdje de R ook wat te kunnen ontzien (al gaat ie wel op LPi volgende week).

Hou ons op de hoogte!

hathü

Hallo, een TDI met een nieuwe motor en nieuwe automaat gaat nog heeeeel lang mee, mijn TDI heeft nu 369000 km erop zitten en loopt als een nieuwe.

terry855

Dank voor de reacties, wat is dit toch een levendig forum :eusa_clap:

Korte toelichting: Ja, de R wordt ingeruild op de TDI, Heb behoorlijk wat geïnvesteerd in de R, dus moest een tijdje nadenken. Maar als ik het puur financieel benader, heb ik binnen 6 mnd rijden op diesel, al mijn investeringen eruit.

Deal ziet er misschien wat vreemd uit, een V70 is couranter dan een S70, maar die is S70 is wel heel goed. Laatste eigenaar heeft er veel aan gedaan, ziet er perfect uit, zelfs interieur etc. En één met een totaal gereviseerde motor en bak, dan heb ik daar wel vertrouwen in, ook door de garage.

855 komt er tzt wel aan, neem daar alle tijd voor net als bij mijn T-5R, heb er toen verschillende gezien (10+) en 6 gereden. Er zit echt veel verschil tussen de ene of andere 'roffel'. Mijn ervaring is dat dit dan vooral aan de eigenaar/liefhebber ligt ;D

Greetz, jullie horen van me. Zal eind volgende week ook de foto aanpassen, dan is de S70 er.
T855

Chris

Kan maar 1 ding zeggen ;D Succes... Blijf het volgen.

terry855

S70 tdi komt zaterdag op mijn naam. Met een beetje weer zal ik ook foto's maken.
Greetz
T855