nieuw lid

Gestart door gewoon peter, 15-07-2008 15:50:59

Vorige topic - Volgende topic

gewoon peter

Hallo allen,
Weet niet of dit op de goede "topic" terecht komt, maar probeer het gewoon. Heb sinds 3 weken een mooie gele 850 t5-R. Na vele jaren volvo, in 1970 m'n eerste een 142, 1974 een originele 123GT amazone, begin jaren 80 een 244 GLT, later een GT, toen een heleboel andere meuk. In 2000 een 245 uit 1975 heel mooi, maar toch wat kleine probleempjes. In kunnen ruilen voor een 850 estate (mede door Martin Bril). Schitterend wat een auto. Alles nieuw van binnen en van buiten. Voor diegeen die al wat langer lid zijn van de 850 club moet hij bekend zijn, het is jv-pv-98. Ik heb hem al gezien op 1 van de fotopresentaties op die mooie site waar ik me inschrijf na de vakantie. Nu hoop deze auto eens wat langer te houden zodat later mijn kinderen (of kleinkinderen) er ook nog mee kunnen rijden (mits er nog benzine is). Groeten van Peter Nadort (en mijn  vrouw Irma)

michiel

Citaat van: gewoon peter op 15-07-2008 15:50:59
Hallo allen,
Weet niet of dit op de goede "topic" terecht komt, maar probeer het gewoon. Heb sinds 3 weken een mooie gele 850 t5-R. Na vele jaren volvo, in 1970 m'n eerste een 142, 1974 een originele 123GT amazone, begin jaren 80 een 244 GLT, later een GT, toen een heleboel andere meuk. In 2000 een 245 uit 1975 heel mooi, maar toch wat kleine probleempjes. In kunnen ruilen voor een 850 estate (mede door Martin Bril). Schitterend wat een auto. Alles nieuw van binnen en van buiten. Voor diegeen die al wat langer lid zijn van de 850 club moet hij bekend zijn, het is jv-pv-98. Ik heb hem al gezien op 1 van de fotopresentaties op die mooie site waar ik me inschrijf na de vakantie. Nu hoop deze auto eens wat langer te houden zodat later mijn kinderen (of kleinkinderen) er ook nog mee kunnen rijden (mits er nog benzine is). Groeten van Peter Nadort (en mijn  vrouw Irma)

Welkom. Mooi, weer een snelle jongen. Maar is het daadwerkelijk de oude auto van Martin Bril?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

FLA

Citaat van: michiel op 15-07-2008 16:06:27
Citaat van: gewoon peter op 15-07-2008 15:50:59
Hallo allen,

Welkom. Mooi, weer een snelle jongen. Maar is het daadwerkelijk de oude auto van Martin Bril?

Zo ja: wel ff de sjonnie-lichten vervangen...  ;D

rifwachter

Hallo Peter,

Welkom op het forum !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

993GT2

Welkom op het forum en laat maar eens zien die CY met een paar leuke foto's.
;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

gewoon peter

hallo allen die reageerden,

Het is niet de oude van martin bril, maar als je al heel lang de volkskrant lees (en bril lees) weet je het ondertussen wel. V.w.b. die johnny lichten, inderdaad afgrijselijk bling bling en zo zaten er ook blauwe neonlampen onderin de beenruimten. Dus voor wie die lichten mooi vind (foto's komen nog) die mag ze ruilen. Bedankt voor de Martin Bril reactie, goed stuk en heeft hij al geantwoord? Ik heb begrepen uit zijn verhalen dat hij nu een hele nieuwe heeft gekocht, maar weet geen model.
En verder komen er nog foto's. Groet en in ieder geval een leuke ontvangst.

Claudia

Welkom Peter!
Noem dat maar gewoon...leuk Volvo-verleden opgebouwd! :)

Veel plezier met je 'nieuwe' vlaflip!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"