De Nieuwe S40, nieuwe foto's

Gestart door Ben, 26-08-2003 16:47:05

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Dennis

Ik vind die nieuwe S40 en dan met name die grijze uitvoering (T5?) een hele gafe car. Ik hoop dat ze die turbo een beetje betaalbaar houden want dan ben ik zeker geïnteresseerd  ;D

rogier

Ik vin um errug strak 8). Ben gelijk de geldboom nog wat water gaan geven :D

Daan1976

De achterkant lijkt wel weer een beetje op opel!!
Zijn ze tegenwoordig niet meer kreatief genoeg !!

Maar bij elkaar gezien ziet hij er inderdaad mooi uit (de grijze dan! )
Hoop dat deze dezelfde kwaliteit krijgt als de 850/S70.

Daan

Reitse

Ziet er gewoon goed uit... maar aan de andere kant, het blijven PR-foto's. In het echt eerst maar es goed bekijken voor het finale oordeel.

Raf

gelijk heb je, Reitse!

maar die achterkant doet me toch ongewilt aan de Opel Astra denken. ik kan het gewoon niet helpen. :-\

Raf
De gustibus non disputandum est!

Reitse

Citaat van: Raf op 26-08-2003 22:17:47
gelijk heb je, Reitse!

maar die achterkant doet me toch ongewilt aan de Opel Astra denken. ik kan het gewoon niet helpen. :-\

Raf
Raf,

Ik wilde niet vloeken ;)
Maar ergens heb je wel gelijk, al lijkt het ook wel wat op een BMW 3-serie compact (ja, ik ga nu m'n mond spoelen met water en zeep ;))

Raf

Citaat van: Reitse op 26-08-2003 22:28:32al lijkt het ook wel wat op een BMW 3-serie compact

jij durft echt wel veel op het forum zetten! ;D

Ben

Citaat van: Reitse op 26-08-2003 22:28:32

Raf

Ik denk dat hij er heel anders uitziet als je er recht achter staat. Dan pas komen die karakteristiek Volvo schouders tot hun recht, denk ik maar ik heb 'm natuurlijk ook nog niet in 't echie gezien.

Raf

aangezien dat we er zo toch niet uitkomen heb ik een voorstel.
als jullie allemaal een eurootje samenleggen dan kan ik voor jullie foto's gaan nemen op de "Frankfurt international motor show".
dan zet ik al die mooie foto's op een site zodat iedereen de auto van alle kanten kan bekijken!

;)
Raf

Fokke 01.01.005

Alweer een gemiste kans. Moet je die achterlichten zien ! Jongens, laten we eens gek doen, een rondje in de achterlichten. Leuk joh, net als de Passat ! Bah !

Waarom niet die mooie schouderlijn benadrukken en die lijn met de achterlichten accentueren door er een mooi randje led-verlichting in aan te brengen. Ala Maserati 3000 zalikmaarzeggen. Ik ben niet zo goed in Photoshop of iets dergelijks, maar de kenner snapt wat ik bedoel.

En met die spoiler, inderdaad net een Opel!, BMW antenne om het af te maken. Fantastisch :(

Maar goed. Ik draaf weer door. Zielsblij dat mijn huis niet onder water staat zoals mijn collega's een paar km verderop in Wilnis. Had mij evengoed kunnen gebeuren. Wat zeur ik eigenlijk.

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Reitse

@Raf: iemand moet het doen he ;)

Met de extra foto's van ludo is de auto wel wat beter te bekijken, maar toch, eerst maar in het echt zien. Die rondjes in de achterlichten zijn denk ik helaas een erfenis van de XC90....