weigerend 850 alarm

Gestart door JeroenT, 27-06-2008 10:07:48

Vorige topic - Volgende topic

JeroenT

wie heeft een idee hoe dit te verhelpen? of waar dat aan kan liggen.? ???
mijn alarm van de 850 uit 1996 reageert plotseling niet meer op de afstandsbediening. ( ik heb daar al nieuwe batterijtjes in gezet) bij handmatig openen portier krijg een heleboel herrie. Ik heb ook geen code sleutels en een slotje in het dashbordkastje zoals in het item van Joost-Jan. Wel een vrolijk knipperend ledje onder de voorruit .
Waar te beginnen ?

thuur

Heb je eerst de batterijen vervangen en werkte het daarna niet meer, of andersom?

Gr :eusa_think:

JeroenT

sorry voor de late reactie. mijn internet lijn  werd door  Scarlet onaangekondigd getransformeerd naar een andere lijn-provider.dan kan allemaal zo maar :evil:

ik heb de batterijtjes pas vervangen nadat de cv ineens niet meer reageerde.
ik heb inmiddels het relais losgehad dat links onder het dashbord zit maar daar lijkt ook alles goed te zijn?
ik begrijp het nu even niet meer.

Richard29

Ik heb dezelfde problemen gekregen nadat de accu eens losgekoppeld is geweest om een reparatie uit te voeren.

Mijn auto staat nu bij de Volvo dealer om het alarm te herstellen, maar nu blijkt dat de alarm unit geblokkeerd is en iets wat geblokkeerd is, kon de Volvo dealer niet meer deblokkeren.

Dus nu word het een nieuwe unit kopen, zou € 300,- gaan kosten, of misschien iemand vinden die weet hoe het te deblokkeren is.

JeroenT

Je moet eens bij Estate service /Ronald in Obdam vragen. Hij verzendt ook.
Of bij een van de Volvo sloop bedrijven maar dan is het relais niet nieuw meer.