Welk type volvo?

Gestart door hpetak, 25-08-2003 20:20:49

Vorige topic - Volgende topic

Marc 0101.001

Skai wordt veel heter Reitse.......  ;D

Raf

Citaat van: PieT5 op 02-09-2003 18:58:47Dat roept iedereen die geen vollederen interieur heeft ;D

niemand heeft een vollederen interieur!
dat heb ik hier op het forum al meermaals gelezen!
de slijtgevoelige oppervlakken zijn leder, de rest is skai :-X

Raf
De gustibus non disputandum est!

855-Champagne

Volgens mij heb ik een volledig lederen interieur enn geen skai

Reitse

Skai heter dan leer, maar leer dat dan weer niet volledig leer is maar deels skai wat weer imitatieleer is...  ??? Doet u mij dan maar een houten keukenstoel! ;) :D

Hans Duiven

Citaat van: PieT5 op 02-09-2003 18:58:47
Citaat van: Reitse op 28-08-2003 15:15:05
volledig leer wordt onaangenaam heet als de zon er op heeft gestaan en je glijdt alle kanten op.

Dat roept iedereen die geen vollederen interieur heeft ;D

Ha die Piet! Nog nooit stevig gereden zeker  ;D

Ik heb een 850 T5 volleder gehad en bij lekker bochenwerk gleed je van links naar rechts en van voor naar achteren in die glijzetels.

Ik ga voor leder met alcantaramiddenvlakken. Dan zit je niet op de glijbaan als je aan het gassen bent  ;D

Hans

HaRdCoRe-WeZ

Kuipstoelen, dan hebbie dat gezeik niet  ;)

850Joris

Citaat van: 855-Champagne op 02-09-2003 21:07:30
Volgens mij heb ik een volledig lederen interieur enn geen skai

Kijk maar een goed. De achterkant en de zijkanten (onder) van de stoelen.  Deze echt bij alle auto's van skai (uitzondering daar gelaten nwe  R ?) en daar is op zich niets op tegen.  Volvo doet dat al jaren zo.  Mijn 164 uit 1970 heeft ook alleen leer op de zitvlakken.

PieT111

Citaat van: Hans_D op 02-09-2003 22:22:29
Ha die Piet! Nog nooit stevig gereden zeker  ;D

Mijn auto is van een oude man geweest zei de dealer dus ik kon er maar het beste rustig aan mee doen  ;D
Busje komt zo!

Edwin

Ik zou liever niet spreken van skai maar van hoogwaardig artificieel leder...ahum ahum  ;)

Maar het verhaal klopt helaas wel. De zit vlakken zijn echt leer en de stoeltas ook, kijk maar aan de binnenkant, de rest is hoogwaardig artificieel leder.
Je moet wel heel goed kijken om het te kunnen zien.
Ik behandel het trouwens met leerspul van Sonax en daardoor wordt het leer schoon, vuilafstotend maar zeker niet glad. Ik kan mij dan ook niet in het geglij van Hans vinden. ;)

gr. Edwin.  8)