me weer voorstellen ..............

Gestart door sander34, 26-06-2008 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

sander34

Hallo heren en dames

ben Sander een vervent lezer van dit forum, ben 35 jaar ben autoverkoper bij Auto M Bouman te Alblasserdam
van het merk Renault dit merk verkoop ik met veel plezier www.auto-bouman.nl

zo ook is bij mij al vroeg het welbekende volvo virus aankomen waaien en gaat nooit meer weg denk ik :eusa_dance:

de volgende volvo's hebben bij mij de straat gepasseerd

na een volvo 850 estate 2.5 20v automaat benzine580.000km te hebben gereden,een volvo v40 2.0 16v LPI 380.000km,daarna een Volvo 850 estate 2.0 10v lpg g3 375.000km,daarna een volvo 850 2.5 20v sedan met 325.000km lpg g2,dan nu een volvo 850 estate 2.3 20v automaat met nu 286.000km en dit is het voor mij dus 16 juli gaat de wagen naar mesman om er lpi van vialle in te laten bouwen

kost wel wat maar dan heb je ook wat 17 juli ga ik hem weer ophalen ben dus benieuwd ;D

zo nu weten jullie wat ik zoal heb gereden en wat ik doe voor werk

heb ook mijn 2e monteurs diploma gehaald vond dat wel handig dacht ik zo

tot schrijvse en fotos ga ik zaterdag as maken (de wagen word gepolijst door de poetser die voor mij auto's poetst)

sander34

ja een hele echte  :eusa_boohoo: een 850 klinkt als muziek in de oren en je complete lichaam

ze zeggen wel eens dat lachen gezond is. dat je bepaalde stoffen aanmaakt,als ik moe of chagerijnig ben,ga ik in mijn volvo rijden en begin spontaan te lachen en fleur dan weer helemaal op wat een gevoel geeft z'n auto toch steeds weer he

rifwachter

Hallo Sander,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Welkom! Kan me goed voorstellen dat je zelf, om die dagelijkse Renault-ellende te vergeten, in een échte auto wilt rijden. ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Robert Haven

Welkom Sander! enne.... foto's zijn ERG welkom.
Vind je baas het eigenlijk wel leuk dat je Volvo rijd ipv een renool?

hathü

Dat is een goeie Volvo rijden en Renaults verkopen, (zo blijft Volvo exclusief )  ;D

sander34

heren ik ben ook opgegroeid met renault me vader rijdt niks anders

en werken bij de volvo lijkt me wel leuk maar zelfs de echt mensen van die bij volvo werken zeggen
dat de 850 en v70 en de 900 en 200 serie de echte volvo's zijn

en de nieuwere type's zij wel mooi maar meerendeel leaserijders

en de fofo;s komen zoals ik beschreven hebt geduld  :eusa_whistle:

sander34

en me baas vind het jammer dat ik geen renault rijd en zelfs de importeur wil dat ik renault ga rijden maar voor 2 km per dag ga ik geen bijtelling betalen :eusa_snooty:

kost mij gewoon te veel :eusa_naughty:

993GT2

Het kost je meer aan reputatie dan aan bijtelling. Daar wil je toch niet in gezien worden, zo'n Ren**** ;)

Welkom op het forum en veel plezier met je 850 !
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Citaat van: sander34 op 26-06-2008 20:48:46
dan nu een volvo 850 estate 2.3 20v automaat met nu 286.000km

En dan hebben we 't over een T-5 of een T-5R?

Welkom op 't Forum, Sander.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

hathü

Citaat van: sander34 op 26-06-2008 21:54:47
en me baas vind het jammer dat ik geen renault rijd en zelfs de importeur wil dat ik renault ga rijden maar voor 2 km per dag ga ik geen bijtelling betalen :eusa_snooty:

kost mij gewoon te veel :eusa_naughty:

Neem je toch een Renaultje 4 erbij ;D.
In 1969 reed ik in een Renault Floride in die tijd wel een blikvanger 8).

sander34

ja inderdaad zo wel mooi om ze zo te zien he

16 juli gaat de wagen naar mesman  komt er LPI van Vialle er in met 5 injectoren
ben benieuwd is het in iedergeval wat vrolijker aan de pomp

sas

MOOI!

LPG krijg je geen spijt van, zou 'm wel minimaal laten voorbereiden op een 6e injector. Of is dat standaard al? Weet het niet meer.. ???