Clau's Volvo-perikelen......en nu verder in een 5008!

Gestart door Claudia, 26-06-2008 21:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Claudia

Zo, de D5 is verhuisd naar een forumlid, en zoals het hoort bij een Volvo nam hij een dag voordat het afscheid kwam wraak.
Hij vond het nodig om de krukaskeerring te saboteren, waardoor ik een afspraak bij een klant mis zou lopen.
De Peugeot zou ik de volgende dag ophalen, maar ik kon een leenauto ophalen gelukkig.

Ben heel happy met de 5008. Uiteindelijk is het toch een bluelease executive geworden, Yits....ik durf het bijna niet te zeggen, de camera's zijn toch wel heul handig bij het inparkeren, want het is echt wel een bakbeest.
Grappig details vind ik de verwisselbare cockpit-lay out, de camera die de actuele rijsnelheid op je dashboard laat aangeven, de mogelijkheid de auto in noodsituaties te traceren als je zelf niet meer in staat zou zijn aan de bel te trekken, de achterstoelen die per stuk verder naar achter kunnen en waarvan ook de rugleuning nog kan kantelen. Voor veel mensen met nieuwe auto's vast allemaal heel gewoon, maar aangezien dit mijn eerste nieuwe auto is vind ik het allemaal geweldig ;D

Omdat ik tot eind november zou moeten wachten op de blauwe heb ik het voorraadmodel bij de dealer waarin ik heb proefgezeten gekozen. In september gaat hij nog een weekje logeren voor de leerinbouw, maar nu vooral genieten.
De kleur is grey Amazonist (toch niet iets vertrouwds dus :)). Kleur is door het lichtinval steeds anders:

https://myalbum.com/album/wBMKhucumd5o
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

Haha telepathie! Ik vroeg me toevallig vanmorgen af of je 'm al had en of ie een beetje bevalt :)

Veel plezier ermee! Komt ie ook een beetje vooruit of is het koffie en broodjes meenemen voor een sprintje naar 140 km/h?

Claudia

Hij is in ieder geval sneller dan de D5 ;D
Nou vond ik het hebben van een automaat altijd voor oude mensen, en met 49 kom ik natuurlijk al aardig in de richting (voordat jij het gaat zeggen :P), maar dat is echt het enige dat ik nu best mis. 6 versnellingen zijn niet lollig.

Etentje moeten we ff verschuiven tot over een paar weken :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ewout Schalkwijk

Gefelicteerd Clau :D De eerste 40k blijven ze meestal wel heel ;D


Nee, gekheid. Die van jouw is vast beter dan mijn Partner. Die is nu bij 95k op de klok aan de beurt voor een nieuwe bak.

Etentje is nog steeds niet geweest? Dan kan ik nog een keertje naar Nederland komen ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Goed te lezen dat hij zo bevalt.
En dat het een mooie auto is, is mooi meegenomen.

Taranis

Citaat van: Claudia op 17-07-2019 13:35:57
en met 49 kom ik natuurlijk al aardig in de richting (voordat jij het gaat zeggen :P)

Zo jammer dat je het gras voor mijn voeten weg maait  :-\

Citaat van: Claudia op 17-07-2019 13:35:57
Etentje moeten we ff verschuiven tot over een paar weken :)

Ik snap het, zonder leren bekleding is ie niet toonbaar :-*

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 17-07-2019 16:50:46

Ik snap het, zonder leren bekleding is ie niet toonbaar :-*

Iets met een aap en een gouden ring ofzo... ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Claudia

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-07-2019 15:23:29
Gefelicteerd Clau :D De eerste 40k blijven ze meestal wel heel ;D


Nee, gekheid. Die van jouw is vast beter dan mijn Partner. Die is nu bij 95k op de klok aan de beurt voor een nieuwe bak.

Etentje is nog steeds niet geweest? Dan kan ik nog een keertje naar Nederland komen ;D

Thx! We gaan het zien.

Citaat van: razorx op 17-07-2019 15:46:27
Goed te lezen dat hij zo bevalt.
En dat het een mooie auto is, is mooi meegenomen.

Dat is het zeker! Maar de V70 blijft altijd een bijzonder model, ik vergeet 'm nooit!

Citaat van: Taranis op 17-07-2019 16:50:46
Zo jammer dat je het gras voor mijn voeten weg maait  :-\

Ik snap het, zonder leren bekleding is ie niet toonbaar :-*

Ik ook nog steeds van jou hoor :-*

Citaat van: arjenT5R op 17-07-2019 17:08:43
Iets met een aap en een gouden ring ofzo... ;D

Ah joh, laat me lekker blij zijn met mijn aap! :D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"