Clau's Volvo-perikelen......en nu verder in een 5008!

Gestart door Claudia, 26-06-2008 21:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

Pas maar op met aan poken trekken en er op slaan, straks belt ie de kindertelefoon nog.
Wordt je straks aangeklaagd voor mishandeling...of erger... het is wel een " versnellingspook "
Wordt dan al bijna aanranding.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Claudia

Terwijl de D5 gewoon doet wat hij moet doen, is Bart druk met de zilveren winter-Amazon.
Je weet wel, die auto die eigenlijk als pekelbak zou dienen.
Maar Bart zou Bart niet zijn als ook dit exemplaar niet grondig aangepakt zou worden.
We hadden al een tijd een B21 motorblok van een 240 liggen, en deze wordt nu samen met een turbobak van een 940 geïmplanteerd in de Amazon.
Wat plaatjes in willekeurige volgorde...









Als je dan tóch bezig bent en motorloos bent, dan spuit je ook meteen de lege ruimte zilver....



Want zo kan je een pekelbak natuurlijk niet rond laten rijden....



To be continued.....
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

arjen850

Ja, dat vind ik ook😀 is de motor gereviseerd?

elianmars


Claudia

@ Arjen, gereviseerd, maar dat was 90.000 kilometers (gaskop gekregen) geleden bij de vorige eigenaar.
Bart heeft de keerringen preventief vervangen, evenals de distributieriem, spanrol, waterpomp en benzinepomp.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

razorx


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Schitterend! Ik laat Nynke het niet zien; want zij wilt ook zo'n ding ::)


;D

UserID6342


KIM

En daar ga je weer mee de pekel in? Da's toch wel een beetje zonde?

Heel erg mooi hoor! Complimenten aan Bart!

Claudia

Dat is zéker de bedoeling.
Persoonlijk vind ik de winter-Amazon mooier dan de saaie zomer-Amazon, en als ik de verhalen moet geloven gaat deze door de huidige aanpassingen leuker/beter rijden.
Pien moet over een paar weken op voor het rij-examen, en zou dan eventueel in deze kunnen sturen indien nodig.
Maar ze studeert in Enschede, en heeft daarvoor gratis OV, dus zolang mogelijk geen eigen auto natuurlijk.
Maar samen kijken ze regelmatig naar Amerikanen. Deze wil Pien...



of



;D

En daar wil Bart de winter-Amazon dan nog wel op inruilen. ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

arjen850

Op die laatste wil ik de R nog wel ruilen ;D

KIM


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein