Dader onbekend..........

Gestart door 850Tim, 01-07-2008 20:39:20

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Turbo-Geek op 02-07-2008 17:49:41
De enigen die hier wat tegen kunnen doen zij wij (de bevolking) zelf.
Het is namelijk zo dat zelfs als wij NL'ers zoiets zien gebeuren dan doet 90% wijselijk NIKS ..... Hetzelfde geld voor mishandeling, en meer van dat soort ongein.
De politie kan niet op iedere hoek van de straat staan terwijl de bevolking vaak wel getuige is van een dergelijk feit.

Da's wel heel kort door de bocht. Als je tegenwoordig dergelijke jongelui aanspreekt over zoiets loop je het risico in elkaar gebeukt te worden of een mes tussen je ribben te krijgen (of een rechter buitenspiegel op je hoofd). Laat de politie maar eens prioriteiten gaan stellen en de camera's inpakken en met hun auto uit de berm komen om boeven te gaan vangen.
Mooiste voorbeeld hiervan vond ik de man die bij Blik op de Weg (of Wegmisbruikers) 's nachts om 3 uur werd aangehouden omdat ie te hard reed. Reden van z'n rijstijl was omdat al voor de 3e keer die nacht het alarm op zijn bedrijf was afgegaan. Zijn reactie: "Gaan jullie lekker daar controleren en doen waar je voor betaald wordt in plaats van mij 's nachts om 3 uur aan te houden voor een snelheidsovertreding."

Maar ja, zo'n cameraatje in de berm scoort zo lekker makkelijk.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbo-Geek

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het is gewoon zo dat de mensen zelf ook daadwerkelijk wat kunnen doen, zeker als je met meer man hetzelfde constateerd.
Natuurlijk is de snelheids controlle om 3 uur s'nachts kolder maar een agent op iedere parkeerplaats waar een auto staat om die te bewaken is natuurlijk niet haalbaar.
Ook als Nederlands staatsburger mag je soms wat doen als je wat constateerd !

Mooi voorbeeld, laatst was er toch iemand tegen KMTVR op gereden ? Een agressieve vent en bla bla bla.  Diverse getuigen naar ik heb begrepen maar niemand die een kenteken kon overleggen van betrokkene.  Typisch voorbeeld van mensen die meer blauw op straat eisen maar zelf geen enkel initiatief tonen.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------